اخبار روزفناوری

اپل به طور رسمی iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را بدون هیچ ویژگی مهم، اما با تغییراتی در زیر سرپوش منتشر کرد.

اپل به طور رسمی iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را بدون هیچ ویژگی مهم، اما با تغییراتی در زیر سرپوش منتشر کرد.

اپل بالاخره مناسب دید که iOS 17.6 را از چرخه بتا خارج کند زیرا این پلتفرم به طور رسمی برای همه آیفون‌ها برای عموم منتشر شده است. این به این معنی است که برای دانلود آخرین بیلد نیازی نیست که یک توسعه دهنده باشید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه تنظیمات آیفون خود بروید و iOS 17.6 را دانلود کنید. این شرکت همچنین iPadOS 17.6 را برای همه آیپدهای سازگار منتشر کرده است و روند دانلود به همین صورت است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

اپل iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را با رفع اشکالات و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای iPhone و iPad منتشر می‌کند

در کنار iOS 17.6، اپل همچنین iOS 18.1 بتای 1 را نیز منتشر کرد توسعه دهندگان، که با ویژگی های هوشمند اپل همراه هستند، به قول خود مبنی بر اینکه ویژگی های هوش مصنوعی در تابستان در دسترس خواهند بود، وفادار می مانند. با این حال، ساخت زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم وارد شد، که یک امتیاز مثبت برای این ویژگی است زیرا به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری برای آزمایش آن می‌دهد. اگر می‌خواهید iOS 17.6 را روی آیفون خود نصب کنید، به سادگی دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

iOS 17.6 و iPadOS 17.6 را می‌توان روی همه مدل‌های سازگار iPhone و iPad از طریق برنامه تنظیمات نصب کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات > عمومی > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب جدیدترین نسخه بروید. این فرآیند نسبتاً ساده است و نیازی به پیوند حساب توسعه دهنده خود با Apple ID خود ندارد.

در مورد چیزهای جدید، در آخرین نسخه iOS 17.6 هیچ چیز اضافه‌ای در جلو وجود ندارد و ساخت بر رفع اشکالات و بهبود عملکرد تمرکز دارد. تغییرات اپل پیشنهاد می کند، “این به روز رسانی رفع اشکالات و به روز رسانی های امنیتی مهمی را ارائه می دهد و برای همه کاربران توصیه می شود.” باید توجه داشته باشید که iOS 17.6 و iPadOS 17.6 به طور بالقوه یکی از آخرین به روز رسانی ها برای iOS 17 خواهند بود، قبل از اینکه شرکت iOS 18 را به طور رسمی به عموم مردم معرفی کند، ما به دقت آخرین موارد اضافه شده را زیر نظر خواهیم داشت، پس به این موضوع ادامه دهید. تجربه iOS 17 شما تاکنون چگونه بوده است؟

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا