استعاره: ReFantazio ویترین شخصیت انحصاری ATLUS را دریافت کرد

استعاره: ReFantazio ویترین شخصیت انحصاری ATLUS را دریافت کرد

Metaphor: ReFantazio جدیدترین بازی است که توسط Studio Zero توسعه یافته و توسط ATLUS منتشر شده است. Studio Zero بخشی از ATLUS است که بازی هایی مانند Catherine: Full Body و اکنون بازی جدید هیجان انگیز، Metaphor: ReFantazio، اولین بازی آن از سال 2016 را توسعه داده است. ATLUS مغز متفکر فرنچایزهایی مانند Shin Megami Tensei و Persona است.

در یک ویترین شخصیت کاملاً جدید، بازیکنان با برخی از رقبا و متحدانی که می‌توانند انتظار ملاقات در این دنیای جدید را داشته باشند، معرفی می‌شوند. ویترین آپلود شده در یوتیوب از طریق Official ATLUS West 18 دقیقه است و یک سلب مسئولیت دارد که فیلم نشان داده شده ترکیبی از فیلم داخل بازی و فیلمی است که برای یک تریلر ایجاد شده است.

این ویدئو روی قهرمان داستان تمرکز دارد، شخصیتی که در مسابقات سلطنتی شرکت می کند اما خود را در انتهای نردبان اجتماعی نیز می بیند. مسابقات سلطنتی رویدادی است که در آن همه شرکت کنندگان برای قدرت پادشاهی با هم رقابت می کنند. بعید است که قهرمان فقط بر اساس شخصیت و موقعیت اجتماعی خود پادشاه شود.

در این ویدئو، کارگردان Katsura Hashino از Metaphor: ReFantazio به معرفی برخی از شخصیت‌ها می‌پردازد و راه‌هایی را توضیح می‌دهد که قهرمان داستان می‌تواند لطف و محبوبیت خود را در بین مردم افزایش دهد. هاشینو روشی را توصیف می‌کند که پیوندهای اجتماعی با شخصیت‌های خاص می‌تواند بر توانایی‌ها و کهن‌الگوهایی که قهرمان شما خواهد داشت، تأثیر بگذارد، که می‌تواند به قهرمان اجازه دهد بسته به روابطی که انتخاب می‌کنید در طول زمان قوی‌تر شود.

پادشاه خیلی زود به بازی معرفی می شود، قبل از اینکه قهرمان داستان در مراسم تشییع جنازه خود شرکت کند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، چهره پادشاه در آسمان ظاهر می‌شود و در رویدادی به نام “مسابقه برای تاج و تخت”، بیشترین لطف را برای پادشاه شدن به دست می‌آورد. برای تلاش برای جلب رضایت، نامزدها باید به هر شهر بزرگ در داخل پادشاهی سفر کنند تا رضایت شهروندان را جلب کنند و سعی کنند ثابت کنند که چرا شایسته پادشاه شدن هستند.

برای جلب رضایت، آنها باید در چالش ها رقابت کنند. یکی از این چالش ها “نمایشگاه شجاعان” نام دارد که در آن نامزدها باید تلاش کنند تا بزرگترین سر هیولا را که می توانند وارد کنند. برای کسانی که شکست می‌خورند، از رقابت حذف می‌شوند، که در صورت شکست در چالش‌هایی که برایشان داده شده است، می‌تواند شامل قهرمان داستان نیز شود.

در حالی که تاریخ‌های مشخصی را اعلام نکرده‌اند، پخش‌های زنده بیشتری در کانال YouTube ATLUS West وجود خواهد داشت که در آن به بررسی عمیق‌تر بازی و آنچه بازیکنان در آینده می‌توانند انتظار داشته باشند، می‌پردازند. در حال حاضر، می‌توانید ویترین شخصیت را در کانال YouTube آنها تماشا کنید تا بیشتر بدانید در مورد شروع داستان، و انتظاراتی که می توانید از برخی از شخصیت های بازی داشته باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل