اخبار روزفناوری

جام جم آنلاین Red Dead مملو از جوایز کلکسیونر

جام جم آنلاین Red Dead مملو از جوایز کلکسیونر

برای کسانی که Red Dead Online، این ماه بهترین ماه برای کشاورزی XP و RDO$ است، زیرا هر پاداش کلکسیونر سه برابر می شود. برای دریافت این جوایز، باید مجموعه‌های کمیاب را برای مادام نظر شکار کنید، که به خاطر تلاش‌هایتان به شما پاداش بزرگی خواهد داد. در این رویداد زمان‌بندی‌شده، او بسیار سخاوتمند است و حتی بیشتر به کسانی که مجموعه‌های کاملی از مجموعه‌های کلکسیونی را پیدا می‌کنند، می‌دهد.

اگر موفق به یافتن فروش مجموعه های کلکسیونی شوید، خانم نظر به شما سه برابر RDO$ و XP پیشنهاد می دهد. علاوه بر یافتن مجموعه‌ها، رویدادهای گردش آزاد جمع‌آوری نیز در حال انجام است، که سه برابر مبلغ RDO$ و XP را نیز پاداش می‌دهد. رویدادهای Collector Free Roam تا 2 سپتامبر ادامه خواهد داشت و به شما زمان زیادی برای کشاورزی منابع لازم می دهد.

علاوه بر جوایز سه‌گانه، بازیکنان می‌توانند لباس و مهمات رایگان برای جمع‌آوری سه مجموعه هفتگی به دست آورند. هر هفته جوایز مختلفی ارائه می شود که در زیر قابل مشاهده است.

  • 30 ژوئن – 5 اوت: 3 تیر دینامیت، 20 مهمات آتش زا باک شات تفنگ ساچمه ای
  • 6 تا 12 اوت: 40٪ تخفیف برای یک مورد نقش کلکسیونر معتبر یا برجسته
  • 13 تا 19 اوت: نقشه گنج بلک واتر مارش
  • 20 تا 26 آگوست: کلاه گاتور سیاه
  • 27 آگوست – 2 سپتامبر: بند دوبل کاربوی خاکستری روشن

اگر بتوانید چالش‌های روزانه کلکسیونر خود را برای سه روز متوالی تکمیل کنید، یک ژاکت مک‌بی مشکی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، اگر موفق به حفاری فسیلی قبل از 2 سپتامبر شوید، نقشه کلکسیونر گل های وحشی آمریکا را دریافت خواهید کرد.

همچنین با شرکت در ماموریت‌های پرسه‌زنی رایگان، فرصتی برای دریافت 3X XP وجود دارد، جایی که باید با افراد غریبه در سراسر مرز صحبت کنید تا به آنها مأموریت داده شود. این رویداد تا 2 سپتامبر در دسترس است.

Red Dead Online همچنین دارای مقدار زیادی لوازم آرایشی رایگان برای جمع آوری است. اگر در هر زمانی در این ماه Red Dead Online بازی کنید، یک Bandana مشکی طرح دار دریافت خواهید کرد. اگر در رویدادهای Salvage یا Condor Egg Free Roam شرکت کنید، یک کلاه گاردنیا بنفش رایگان به شما داده می شود. ایجاد یک رگه سه روزه برای تکمیل چالش‌های روزانه‌تان، احساسی رایگان برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای کسانی که به دنبال لوازم آرایشی جدید برای خرید هستند، گریفیث چپس، دامن دوخته شده، پریتو پانچو، بوت بویر، ژاکت Charro، و کرست Chambliss برای مدت محدودی تا 2 سپتامبر در دسترس هستند.

آخرین اما نه کم اهمیت، رویدادهای 2x Gold، RDO$ و XP از طریق سری های ویژه. در طول پنج هفته، چرخش سری ویژه دارای حالت‌های مختلفی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا پاداش‌های مضاعف دریافت کنید. آنها به شرح زیر هستند:

  • 30 ژوئیه – 5 اوت: سری ضربات تیم هاردکور
  • 6 تا 12 اوت: سریال انفجاری
  • 13 تا 19 اوت: آخرین جایگاه هاردکور
  • 20 تا 26 اوت: سری بلک واتر
  • 27 اوت – 2 سپتامبر: سری حذفی
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا