گزارش: پروتکل بلاک چین با پشتوانه چند زنجیره ای Anoma به دنبال بودجه جدید با ارزش 1 میلیارد دلاری است

گزارش: پروتکل بلاک چین با پشتوانه چند زنجیره ای Anoma به دنبال بودجه جدید با ارزش 1 میلیارد دلاری است

گفته می شود که ارائه دهنده زیرساخت بلاک چین Anoma به دنبال بودجه جدیدی است که ارزش آن را تا 1 میلیارد دلار افزایش دهد.

بنیاد آنوما، نهاد غیرانتفاعی که بلاک چین نامادا را با تمرکز بر حریم خصوصی ایجاد کرد، گزارش شده است که در حال مذاکره برای تأمین بودجه جدید است که ارزش آن را به 1 میلیارد دلار افزایش می دهد، منابع آشنا با این موضوع به بلومبرگ امروز، 30 ژوئیه.

گفت

بنا بر گزارش ها، بنیاد Anoma مستقر در زوگ، سوئیس، به دنبال جمع آوری تا سقف 40 میلیون دلار است، اگرچه فهرست دقیق سرمایه گذاران بالقوه فاش نشده است. سخنگوی Anoma به بلومبرگ تایید کرد که این سازمان “در حال گفتگوهای فعال” است، اما جدول زمانی برای بسته شدن دور تامین مالی مشخص نکرد.

Anoma که در سال 2020 توسط آوا سان یین، آدریان برینک و کریستوفر گوس تأسیس شد، خود را به عنوان اولین “معماری بلاک چین هدف محور تعمیم یافته” معرفی می کند و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز چند حزبی روی زنجیره بسازند.

در ماه مه 2023، Anoma با مشارکت سرمایه گذارانی مانند Electric Capital، Coinbase Ventures و Delphi Digital، 25 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری به رهبری CMCC Global جمع آوری کرد. این به دنبال یک دور 26 میلیون دلاری در سال 2021 به رهبری Polychain Capital بود.

در صورت موفقیت، Anoma به دیگر استارت‌آپ‌های بلاک چین می‌پیوندد که در سال 2024 به نقطه عطف ارزش گذاری 1 میلیارد دلاری می‌رسند. برای مثال، Humanity Protocol راه‌اندازی هویت دیجیتال web3 30 میلیون دلار با ارزش گذاری 1 میلیارد دلار در می 2023 تضمین کرد و IO پژوهش، توسعه‌دهنده شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز مبتنی بر Solana io.net، همچنین در آخرین دور تامین مالی خود به ارزش رمزی کاملاً رقیق 1 میلیارد دلاری دست یافت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل