اخبار روزفناوری

نسخه باریک Galaxy Z Fold 6 ممکن است نازک ترین نمایه را نداشته باشد، به دلیل نگرانی های مربوط به قابلیت اطمینان، تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

نسخه باریک Galaxy Z Fold 6 ممکن است نازک ترین نمایه را نداشته باشد، به دلیل نگرانی های مربوط به قابلیت اطمینان، تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

Galaxy Z Fold 6 که در رویداد Unpacked 2024 معرفی شد، به دلیل نمایشگر نازک‌تر و ارتقاء طراحی نسبت به نسل قبلی خود سر و صدای زیادی ایجاد کرد. در حالی که مدل جدید دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، سامسونگ در حال کار بر روی نوع “Slim” Fold است که قرار است حتی باریک تر باشد. اکنون، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این مدل ممکن است آنطور که انتظار دارید باریک نباشد.

برخلاف انتظارات، مدل «Slim» Galaxy Z Fold 6 سامسونگ به اندازه رقبا نازک نباشد

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که نسخه باریک Galaxy Z Fold 6 در چین Galaxy W25 نامیده می‌شود و می‌تواند در اکتبر سال جاری عرضه شود. گمانه زنی ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی نوع سبک تر و نازک تر Fold 6 و هدف قرار دادن یک تاشو بسیار نازک در حدود 7.7 میلی متر است. در مقایسه، Z Fold 6 ضخامت را کاهش داد و با ضخامت 12.1 میلی‌متر به بازار عرضه شد که یک تریم بزرگ و یک رکورد جدید برای قابلیت تاشو در انتهای سامسونگ بود.

طبق گزارش جدید The Elec، Galaxy Z Fold 6 ‘Slim’ سامسونگ ممکن است آنطور که قبلاً ادعا می شد باریک نباشد. در عوض، این شرکت توانسته است کمی از Z Fold 6 کم کند و آن را به 11.5 میلی متر کاهش دهد و تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند. این کاهش پنج درصدی در ضخامت را می‌توان به عدم دسترسی قلم S Pen به نسخه نسبت داد، که تقریباً 0.6 میلی‌متر به نمایه اضافه می‌کند.

در مقایسه، Honor Magic V3 تنها 9.2 میلی‌متر ضخامت دارد و رکورد باریک‌ترین پروفایل تاشو را در اختیار دارد. اگرچه نسخه باریک سامسونگ با ضخامت 11.5 میلی‌متر، به اوج نمی‌رسد تا بتواند رقبا را به خود اختصاص دهد، اما نشان‌دهنده پیشرفت مداوم این شرکت با فناوری تاشو و تلاش برای بهبود سخت‌افزار و زیبایی‌شناسی آن است.

Samsung نتوانست به پیش‌بینی‌های گزارش‌های گذشته در مورد کاهش بسیار زیاد نسخه باریک‌تر عمل کند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد قابلیت اطمینان تاشو به خطر افتاده است. این شرکت موضع خود را به وضوح اعلام می کند که اولویت ارائه مداوم کیفیت است، حتی اگر در حال حاضر خود را به عنوان داشتن باریک ترین تاشو نشان ندهد.

d986d8b3d8aed987 d8a8d8a7d8b1db8cdaa9 galaxy z fold 6 d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d986d8a7d8b2daa9 d8aad8b1db8cd986 d986d985d8a7db8cd987 66a8347792bb8

از آنجایی که برخی از قطعات مدل «Slim» در گوشی‌های تاشو سال آینده استفاده خواهند شد و تولید انبوه برخی از قطعات از قبل آغاز شده است، این شرکت این کار را نکرد. می خواهید دوام دستگاه را به خطر بیندازید. انتظار می رود Galaxy Z Fold 6 Slim در چین و کره در اکتبر امسال عرضه شد. علاوه بر این، اطلاعات محدودی در مورد جزئیات تاشوی باریک سامسونگ در اختیار داریم، اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری ممکن است ظاهر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا