اخبار روزاقتصاد

تحلیلگران هشدار می دهند که ممکن است با نزدیک شدن به انقضای گزینه های 2.2 میلیارد دلاری، قیمت بیت کوین تثبیت شود

تحلیلگران هشدار می دهند که ممکن است با نزدیک شدن به انقضای گزینه های 2.2 میلیارد دلاری، قیمت بیت کوین تثبیت شود

از آنجایی که بیت کوین صبح روز دوشنبه با قیمت 70000 دلار لاس زد، تحلیلگران Bitfinex یادداشت احتیاطی صادر کردند که نشان می دهد این افزایش ممکن است به دلیل انقضای گزینه های قابل توجه قریب الوقوع کوتاه مدت باشد.

تحلیلگران

Bitfinex در یادداشتی پیش بینی کردند که انتظار دارند “پتانسیل کاهش بیشتری داشته باشد”. فشار» روی قیمت بیت کوین (BTC) زیرا انقضای ماهانه حدود 2.2 میلیارد دلار قرار است در 2 آگوست رخ دهد.

آنها پیشنهاد می کنند که این رویداد می تواند باعث توقف بیت کوین یا حتی عقب نشینی اندکی از منطقه مقاومت 68,000 تا 69,000 دلار شود. علیرغم خطر عقب نشینی، تحلیلگران تاکید می کنند که موقعیت های خرید اهرمی در حال حاضر بیشتر از فعالیت های بازار نقدی تاثیرگذار هستند.

“[…] بنابراین، در حالی که بازار در یک روند صعودی بازه زمانی قوی‌تر قرار دارد، کاهش قیمت یا محدوده کوتاه‌مدت محتمل است، و اگر موقعیت‌یابی در بازار گزینه‌ها نشانه‌ای باشد، باید از معاملات جهت دار، به ویژه اهرمی اجتناب شود. Bitfinex اشاره کرد.

در صبح دوشنبه، بیت کوین برای مدت کوتاهی معامله شد در 70,000 دلار، سطحی که از 7 ژوئن مشاهده نشده بود، قبل از اینکه تمام شتاب خود را از دست داد و تا جلسه معاملات بعد از ظهر به زیر 67,000 دلار معامله شد.

محیط اقتصادی کلان گسترده تر

با توجه به محیط کلان اقتصاد کلان، تحلیلگران Bitfinex چشم انداز اقتصادی را “محتاطانه خوش بینانه” توصیف کردند. آنها تاکید کردند که بازار مسکن به دلیل افزایش قیمت متوسط ​​مسکن که بر فروش خانه های موجود تأثیر می گذارد، همچنان یک «رشد است».

همانطور که قبلا گزارش شده بود توسط crypto.news، ژوئیه از لحاظ تاریخی مثبت بوده است ماه برای بیت کوین امسال، این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافت و بیش از 19 میلیارد دلار ورودی سال به امروز را ثبت کرد و رکورد جدیدی را ثبت کرد. داده‌های CoinShares نشان می‌دهد که محصولات بیت‌کوین بین ۲۲ ژوئیه تا ۲۶ جولای نزدیک به ۵۲۰ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده‌اند که جریان ورودی بیت‌کوین را از مرز ۳.۶ میلیارد دلار در سال گذشته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا