پس از سخنرانی ترامپ برای فروش ممنوع، دولت ایالات متحده 2 میلیارد دلار بیت کوین را جابجا کرد

پس از سخنرانی ترامپ برای فروش ممنوع، دولت ایالات متحده 2 میلیارد دلار بیت کوین را جابجا کرد

بیت کوین در روز دوشنبه اندکی سقوط کرد زیرا دولت ایالات متحده مقدار قابل توجهی بیت کوین را از انبار رمزنگاری جاده ابریشم خود منتقل کرد.

داده‌های Arkham نشان داد که دولت ایالات متحده تقریباً 2 میلیارد دلار ارسال کرده است. ارزش بیت کوین (BTC) به یک آدرس جدید. این معاملات در دو دسته به ارزش تقریبی 669 میلیون دلار و هر کدام 1.33 میلیارد دلار انجام شد.

طبق گفته Arkham، وجوه به احتمال زیاد به یک سرویس نگهداری نهادی منتقل شده است، با Coinbase به دلیل نقش آن به عنوان پلت فرم دلالی ترجیحی برای مقامات ایالات متحده، یک نامزد احتمالی اگرچه تایید نشده است.

هنوز هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چه کسی بر آدرس نظارت دارد. بیت کوین پس از انتشار این خبر حدود 1 درصد کاهش یافت و زیر 67600 دلار معامله شد. این سقوط پس از آن اتفاق افتاد که بیت کوین برای اولین بار از ماه مه برای مدت کوتاهی به 70000 دلار رسید.

واکنش جامعه بیت کوین

فقدان اطلاعات دقیق در مورد مدیریت کیف پول گمانه زنی ها را خاموش نکرد. تایلر وینکلووس، یکی از بنیانگذاران جمینی، خاطرنشان کرد که این نقل و انتقالات اندکی پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد قصد دارد در صورت انتخاب مجدد، فروش بیت کوین دولتی را متوقف کند. این زمان بندی منجر به گمانه زنی های بیشتر در مورد برنامه های دولت فعلی برای ذخایر BTC کشور شد.

دلالان نمی‌دانند که آیا دولت کنونی دموکرات به رهبری جو بایدن و معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، قصد دارد مجموعه BTC کشور را تخلیه کند.

در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، ترامپ قول داد بیت کوین توقیف شده جاده ابریشم را به یک ذخیره ملی استراتژیک تبدیل کند. قول او برای fire گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، با تشویق پرشور جامعه کریپتو مواجه شد. علاوه بر این، کمپین ترامپ، مورد راس اولبریخت، خالق جاده ابریشم را برجسته کرده است، و بسیاری در جامعه Web3 از آزادی او حمایت می کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل