کاهش 44 درصدی فروش بازی‌های کپکام در سه ماهه اول سال مالی 25

کاهش 44 درصدی فروش بازی‌های کپکام در سه ماهه اول سال مالی 25

Capcom گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال مالی منتشر کرده است که در 31 مارس 2025 به پایان می رسد. این گزارش نشان می دهد که فروش نسبت به دوره سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

علی رغم کاهش قابل توجه فروش، ناشر می گوید که “همه بخش های تجاری بهتر از برنامه شرکت عمل کردند.” فروش خالص در سال جاری 32.5 درصد کاهش داشته است و فروش خالص محتوای دیجیتال 43.5 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.  درآمد خالص آنها نسبت به سال قبل 45.1 درصد کاهش یافته است و در مجموع به 64.7 میلیون دلار رسیده است.

از نظر فروش خالص محتوای دیجیتال آنها این شرکت در پاسخ گفت که فروش آن تحت سلطه عناوین منتشر شده در سال های گذشته است، مانند Street Fighter 6 و Dragon’s Dogma 2، با نسخه های جدید آنها برای سال 2024 که قرار است در نیمه دوم منتشر شود. سال.

Capcom در این مدت 9.53 میلیون نسخه از بازی های خود را فروخت، در مقایسه با 13.5 میلیون نسخه در سه ماهه مشابه سال گذشته. با این حال، Street Fighter 6 در این مدت منتشر شد و به Capcom افزایش زیادی به فروش آن داد.

اگرچه فروش بازی به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما با افزایش 18 درصدی Arcade Operations و افزایش سرسام آور 147 درصدی تجهیزات Amusement Equipment جبران شد.

علی‌رغم انتشار در سال ۲۰۲۱، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در این سه‌ماهه مالی به فروش بسیار خوبی ادامه داد. Capcom شاهد بود که بازی در این سه ماهه به دو میلیون نسخه فروخته شد و اظهار داشت که فرنچایز Monster Hunter بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

Monster Hunter Now که در همکاری با Niantic توسعه یافته است، با بیش از 15 میلیون بارگیری بسیار خوب عمل کرده است.

Capcom گفته است که “پیشرفت خود در جهت دستیابی به برنامه تمام ساله به طور کلی مطابق با برنامه ها بود”، به ویژه در مورد فروش محتوای دیجیتال.

اخیراً کپکام شاهد انتشار بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess بود، بازی ای که بسیار شبیه به بازی آنها Okami است. در مجموع، بازی نقدهای بسیار مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرده است.

با نگاهی به آینده، Capcom انتظار دارد به 1.07 میلیارد دلار فروش خالص برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2025 برسد که رشد سالانه 8.3 درصدی را برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.

Capcom دارد نسخه های آتی مانند Ace Attorney Investigations Collection که قبلاً یک انحصاری ژاپنی بود. The Dead Rising Deluxe Remaster برای اکتبر 2024 در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، بازی هایی مانند Monster Hunter Wilds برای عرضه در سال 2025 تنظیم شده اند و این پتانسیل را دارند که یکی از بزرگترین نسخه های Capcom باشند، به خصوص با توجه به تعداد واحدهای این فرنچایز که قبلاً منتشر شده است. در طول سال ها فروخته شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل