مدیر عامل WisdomTree می گوید رمزارز در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است

مدیر عامل WisdomTree می گوید رمزارز در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است

جاناتان اشتاینبرگ، بنیانگذار و مدیر عامل WisdomTree، معتقد است که رمزارز در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است و پذیرش در میان وضوح بیشتر مقررات سرعت خواهد گرفت.

استاینبرگ این دیدگاه را در طول یک مصاحبه با “Money Movers” CNBC، در مورد بیت کوین (BTC) عملکرد و سخنرانی ترامپ در بیت کوین 2024. او همچنین در مورد تبدیل شدن رمزارزها به عنوان یک طبقه دارایی در میان روندهای فعلی مانند توکن سازی صحبت کرد.

استاینبرگ می گوید کلید سخنرانی ترامپ

طبق گفته استاینبرگ، سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس بیت کوین 2024 در هفته گذشته، لحن بلندپروازانه ای داشت و احساسات کلی پیرامون آینده ارزهای دیجیتال را برجسته کرد.

مدیر عامل WisdomTree موضع ترامپ در حمایت از ارزهای دیجیتال را ستود و خاطرنشان کرد که نامزد جمهوری خواه بیش از حضور وی در رویداد بیت کوین، صدای یک سیاستمدار برجسته را به رشد صنعت اضافه کرد. ترامپ متعهد شد در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار خواهد کرد.

استاینبرگ گفت: «مهمتر از آن این است که او به طور گسترده به شفافیت مقرراتی برای دارایی‌های دیجیتال و رمزارز قول می‌دهد. من فکر می‌کنم که این تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت، نه فقط بر روی کلاس دارایی‌های رمزنگاری، که تنها نیمی از داستان است، بلکه همچنین بر امور مالی مبتنی بر بلاک چین که WisdomTree یک رهبر بسیار اولیه در آن است.

بیت کوین دارای بهترین عملکرد در 15 سال اخیر

به نظر استاینبرگ، بیت کوین از زمان پیدایش خود در 15 سال پیش رشد قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. در این مدت، BTC به عنوان دارایی با بهترین عملکرد ظاهر شد و از سهام خصوصی پیشی گرفت. استینبرگ خاطرنشان کرد، اما این شاهکار چیزهای بیشتری وجود دارد.

«آنچه در مورد بیت کوین بسیار جالب است، بدون کارمند و بدون خرید نهادی، بیش از یک تریلیون دلار جمع آوری کرد. و اکنون کریپتو به عنوان یک طبقه دارایی بیش از 2 تریلیون دلار است. من فکر می‌کنم که جریان اصلی است و در سال‌های آینده به جریان اصلی ادامه خواهد داد.”

استاینبرگ همچنین در مورد پذیرش کریپتو در سراسر جهان اظهار نظر کرد.

به گفته او، هیچ چیز واقعاً پیچیده ای در مورد رمزنگاری، بلاک چین یا چیزهایی مانند امور مالی غیرمتمرکز و توکن سازی وجود ندارد. آنچه قبلاً مردم را از پذیرش بازار و اکوسیستم‌های مختلف ساخته شده پیرامون آن دور می‌کرد، شک و تردید نهادهای نظارتی است.

او توضیح داد: “هیچ چیز شفاف تر از بلاک چین و بیت کوین به طور کلی وجود ندارد.”

به نظر او، وضوح مقررات و راه‌اندازی محصولات قابل معامله در مبادلات رمزنگاری برخی از عواملی است که باعث می‌شود کلاس دارایی دیجیتال همچنان به جریان اصلی تبدیل شود.

رشد بازار ETFهای WisdomTree

WisdomTree که چندین ETP از جمله ETF بیت کوین را ارائه می دهد، اخیراً کل دارایی های تحت مدیریت خود را بیش از 109 میلیارد دلار گزارش کرده است.

این شرکت مستقر در نیویورک در سه ماهه دوم سال 2024، 1.9 میلیارد دلار ورودی خالص برای ETFهای فهرست شده در ایالات متحده ثبت کرد و مجموع ورودی خالص 4.2 میلیارد دلار به ETFهای خود را به ثبت رساند.

طبق داده‌های SosoValue، WisdomTree بیت کوین را شناسایی کرد ETF BTCW در حال حاضر بیش از 89.3 میلیون دلار بیت کوین دارد و ورودی خالص بیش از 72.5 میلیون دلار را ثبت کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل