نشت مواد تبلیغاتی رسمی طراحی، مشخصات و ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Pixel 9 و Pixel 9 Pro Fold را تأیید کرد.

نشت مواد تبلیغاتی رسمی طراحی، مشخصات و ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Pixel 9 و Pixel 9 Pro Fold را تأیید کرد.

در حالی که کمتر از دو هفته به رویداد Made by Google باقی مانده است، کاربران و جامعه فناوری پیش بینی می کنند که سری Pixel 9 آینده در این رویداد راه اندازی شود. در حالی که مدت زیادی است که شایعات در مورد طراحی و مشخصات مدل‌های جدید به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد یک افشای جدید اطلاعات کلیدی بسیار زیادی را در اختیار ما قرار داده است و هیچ رمز و رازی در مورد جزئیات خط تولید آینده باقی نگذاشته است.

نشت های سری Pixel 9 جزئیات عمده ای را در مورد طراحی و مشخصات قبل از عرضه رسمی نشان می دهد

با توجه به برنامه Made by Google که قرار است در 13 آگوست برگزار شود، اسپویلرهای قبل از رویداد اجتناب ناپذیر به نظر می رسند، به خصوص با مجموعه Pixel 9، جایی که کاربران هرازگاهی نگاهی گذرا به آنها داده می شود. ویژگی های ادعایی سریال مطالب بازاریابی اخیر که به صورت آنلاین منتشر شده است، جزئیات و مشخصات عمده طراحی را به نمایش می گذارد و فضای کمی برای تخیل باقی می گذارد.

همانطور که توسط 91Mobiles گزارش شده است، یک مشاور، استیو همرستوفر، مطالب بازاریابی نه صفحه ای را به دست آورد که به ما نگاه دقیق تری به ویژگی های سری Google Pixel 9 می دهد. . این بار شاهد اضافه شدن چند گزینه رنگی تازه مانند سفید چینی، صورتی، خاکستری روشن و خاکستری تیره خواهیم بود. پانل پشتی روکش مات خواهد داشت، در حالی که کناره ها براق خواهند بود.

برآمدگی دوربین در پشت برای پشتیبانی از سه سنسور دوربین در Pixel 9 Pro است، در حالی که Pixel 9 میزبان دوربین دوگانه است. Pixel 9 از یک شکل دوربین جدید پشتیبانی می کند که بیشتر به سمت یک بیضی کشیده متمایل است و از نظر زیبایی ظاهری جذاب تر می کند. پیکسل 9 قرار است با صفحه نمایش 6.3 اینچی Actua عرضه شود و پیکسل 9 پرو نیز دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود. مدل XL دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.8 اینچی است و Pixel 9 Pro Fold از طرف دیگر دارای صفحه نمایش تاشو 8 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.3 اینچی خواهد بود.

Pixel 9 استاندارد دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که مدل های Pixel 9 Pro دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهند بود. Pixel 9 Pro Fold با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 10.5 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. تراشه Tensor G4 هر چهار مدل پیکسل را برای اطمینان از ثبات و یکپارچگی نیرو می‌دهد. قابلیت های هوش مصنوعی در سری های آینده. مدل پایه Pixel 9 دارای ظرفیت 12 گیگابایت رم خواهد بود، در حالی که مدل های Pro دارای حافظه رم 16 گیگابایتی خواهند بود.

هوش مصنوعی Gemini یکی از ویژگی‌های برجسته نسل بعدی مجموعه پیکسل خواهد بود، و مواد تبلیغاتی نقش Circle to Search و Gemini را در کمک به کاربران به روش‌های مختلف، مانند از طریق Pixel Screenshots، Magic Editor، Emergency SOS و سایر ویژگی های کلیدی طراحی شده برای مدل های Pixel 9. اطلاعات کمی در مورد جزئیات قیمت در آمریکای شمالی وجود دارد، اما می‌توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، اطلاعات بیشتری منتشر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل