NVIDIA DLSS 3.7 مقایسه جدید نشان می دهد که چگونه حالت عملکرد 4K نسبت به 1440p بومی، حالت کیفیت برتر است

NVIDIA DLSS 3.7 مقایسه جدید نشان می دهد که چگونه حالت عملکرد 4K نسبت به 1440p بومی، حالت کیفیت برتر است

افزایش‌دهنده NVIDIA DLSS همچنان بهترین ارتقاء دهنده در بازار است و به نتایج چشمگیری دست می‌یابد که به‌طور قابل‌توجهی بهتر از وضوح‌های بومی به نظر می‌رسند.

یک ویدیوی مقایسه جدید بر اساس نسخه 3.7 ارتقاء دهنده که توسط MxBenchmarkPC جمع آوری شده است، 1440p، 1440p را در حالت کیفیت قرار می دهد. و 4K در حالت پرفورمنس در کنار هم در پنج بازی – Cyberpunk 2077، Horizon Forbidden West، The Witcher 3 Next-Gen، Senua’s Saga: Hellblade 2 و Ghost of Tsushima، که نشان می دهد چگونه، از نظر کیفیت بصری، 4K با حالت عملکرد DLSS به وضوح بهتر از 1440p و 1440p در حالت کیفیت در هر بازی است. موفقیت عملکرد، در برخی موارد، مانند Cyberpunk 2077، ممکن است برای برخی 4K با حالت عملکرد ارزش آن را نداشته باشد، اما به طور کلی، همیشه انتخاب بهتری است، به خصوص اگر بازی از Frame Generation نیز پشتیبانی کند.

با گذشت زمان، NVIDIA DLSS همچنان توسط بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در میان بازی های جدید که از ارتقاء دهنده پشتیبانی می کنند هستند. Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، که همچنین از Frame Generation، Bladekisser DLC برای Trepang 2 و Final Fantasy XIV Online پشتیبانی می‌کند، که با به‌روزرسانی NVIDIA DLSS 2 پشتیبانی می‌کند که از آخرین الحاقیه پشتیبانی می‌کند، < a href="https://wccftech.com/final-fantasy-xiv-dawntrail-benchmark-test-previews-nvidia-dlss-amd-fsr-additions-and-graphics-improvements/" target="_blank" rel= "noopener">Dawntrail.

می‌توانید با مراجعه به اینجا.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل