علامت تجاری Starborn می تواند به توسعه بعدی Starfield اشاره کند

علامت تجاری Starborn می تواند به توسعه بعدی Starfield اشاره کند

بازیکنان استارفیلد نام استاربورن را به خوبی می‌شناسند، زیرا در داستان اصلی جدیدترین بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی بتسدا به‌طور کامل درباره آن صحبت شده است. با این حال، یک علامت تجاری ثبت شده در اوایل این ماه توسط Bethesda (و مشخص شده توسط همیشه -vigilant Timur222) پیشنهاد می کند که Starborn می تواند عنوان یک الحاقیه آینده برای بازی باشد.

به‌عنوان یادآوری، استودیو بازی Bethesda در حال حاضر در حال کار بر روی اولین الحاقیه، شترشده فضا. با توجه به اینکه در فصلی از فصل پاییز برای PC و Xbox Series S|X عرضه می شود، شرح رسمی آن در اینجا آمده است:

یک قدرت اسرارآمیز در شهر Dazra در خانه پنهان خانه Va’Ruun به وجود می آید. یک تهدید کیهانی ترسناک را بررسی کنید، یک سیاره جدید را کاوش کنید و در این ماجراجویی کاملاً جدید، سلاح‌ها، لباس‌های فضایی و تجهیزات منحصربه‌فرد پیدا کنید.

تاد هاوارد نشان داد که Shattered Space در یک سیاره اتفاق می افتد، که باید احساس اکتشاف را که تا حدودی در پایگاه وجود نداشت، بازگرداند. بازی همچنین متوجه شدیم که اندازه آن تقریباً به اندازه Far Harbor Fallout 4 است که حدود 15 ساعت طول کشید.

در آن مناسبت، هاوارد همچنین اشاره کرد که Shattered Space اولین مورد از مجموعه‌ای از «بسط‌های داستانی سالانه» خواهد بود. بنابراین، Starborn می‌تواند سال آینده راه‌اندازی شود، با برنامه‌ریزی Bethesda برای پشتیبانی طولانی‌مدت از Starfield، درست مانند آنچه در مورد The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 انجام داد. Bethesda از این نظر در حال ارتقاء سطح است.

آیا در مورد گسترش Starfield هیجان‌زده هستید؟ در زیر به ما اطلاع دهید!

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل