Apple TV+ ممکن است یک ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات را برای بینندگان بریتانیا و ایالات متحده معرفی کند و این می تواند جدیدترین اقدام شرکت برای کاهش هزینه های متورم باشد.

Apple TV+ ممکن است یک ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات را برای بینندگان بریتانیا و ایالات متحده معرفی کند و این می تواند جدیدترین اقدام شرکت برای کاهش هزینه های متورم باشد.

هیچ مشترک Apple TV+ که در ایالات متحده یا بریتانیا زندگی می‌کند نمی‌تواند تبلیغاتی را در پلتفرم استریم مشاهده کند، اما این احتمال وجود دارد که همه این موارد در آینده تغییر کند. بر اساس یک گزارش جدید، این غول فناوری در حال مذاکره با مقامات مربوطه در مورد جمع آوری داده های کاربران مورد نیاز برای نظارت بر نتایج تبلیغات است. با این حال، این حرکت می‌تواند یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های آن برای ایجاد محتوای اصلی باشد، رقمی که تخمین زده می‌شود از مرز 20 میلیارد دلار گذشت.

از سال 2022 تلاش هایی برای آوردن گزینه ای با پشتیبانی از تبلیغات به Apple TV+ در ایالات متحده صورت گرفته است، اما نتیجه چندانی حاصل نشده است

به گزارش تلگراف، گفته می شود که اپل در حال مذاکره با هیئت تحقیقات مخاطبان پخش کننده بریتانیا یا BARB است. دلیل این جلسات بررسی تکنیک‌های جمع‌آوری داده‌های اضافی است، زیرا سازمان دارای ارقام مشاهده برنامه‌های Apple TV+ است. BARB همچنین داده هایی را برای تمام شبکه های اصلی در بریتانیا ارائه می دهد تا این شرکت بتواند ارقام مربوطه را برای مخاطبان خود در این منطقه دریافت کند. در مورد کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند، غول کوپرتینویی تلاش کرده است تا در سال 2022 گزینه ای با پشتیبانی از تبلیغات ارائه دهد، اما به نظر می رسد که اپل و مقامات نتوانستند به یک نقطه مشترک برسند.

در حال حاضر، Apple TV+ دارای تعداد ناچیز 0.2 درصد بیننده در ایالات متحده در پخش آنلاین است و Netflix جایگاه برتر را تضمین می کند. سهم بازار ناچیز، همراه با هزینه های گزاف، ترکیبی بی ثبات است، به همین دلیل است که قبلاً گزارش شده بود که معاون ارشد خدمات اپل، ادی کیو، از دو رئیس استودیو هالیوود، زک ون آمبورگ و جیمی ارلیخت برای تماشای آن کمک گرفته است. بودجه پلت فرم Severance، یک نسخه اصلی Apple TV+، فیلمبرداری فصل 2 را پس از فصل 1 به پایان رساند که بسیاری از چشمان را به خود جلب کرد، اما این تلاش گرانی نیز بوده است، و هزینه های آن به ۲۰ میلیون دلار در هر قسمت.

Disney+ و Netflix مشترکین جدیدی را با معرفی یک لایه پشتیبانی شده از تبلیغات جمع آوری کرده اند، بنابراین به احتمال زیاد اپل نیز شاهد نتایج مشابهی خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که این شرکت یک گزینه کم هزینه را اعلام کند که شامل تبلیغات در مناطقی است که Apple TV+ در آن موجود است، اما این موضوع برای زمان دیگری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع خبر: تلگراف

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل