اپل عرضه هوشمند اپل را برای آیفون به تعویق انداخته است، اما توسعه دهندگان می توانند این هفته آن را با iOS 18.1 بتا آزمایش کنند.

اپل عرضه هوشمند اپل را برای آیفون به تعویق انداخته است، اما توسعه دهندگان می توانند این هفته آن را با iOS 18.1 بتا آزمایش کنند.

iOS 18 تغییرات بصری جدیدی را برای آیفون به ارمغان می‌آورد، اما با وجود ویژگی‌های جدید، یکی از بزرگ‌ترین افزوده‌هایی که این بار انتظار داریم، Apple Intelligence است. مدل‌های زبان بزرگ خود این شرکت به‌طور یکپارچه کار می‌کند تا ابزارهای کاربردی را برای کارهای پیچیده به کاربر نهایی ارائه دهد. پیش از این حدس زده می شد که Apple Intelligence در مرحله عرضه اولیه iOS 18 برای همه کاربران در دسترس خواهد بود و در بیشتر موارد، همه شاخص ها نیز به همین سمت اشاره می کردند. به نظر می رسد که این شرکت تصمیم گرفته است تا انتشار Apple Intelligence را تا iOS 18.1 به تعویق بیندازد، اما به زودی این هفته در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

اپل قرار است اپل Intelligence را دیرتر از حد انتظار منتشر کند، اما توسعه دهندگان می توانند آن را در اسرع وقت این هفته با iOS 18.1 آزمایش کنند

ما قبلاً گمانه‌زنی‌های خود را درباره زمانی که این شرکت می‌تواند Apple Intelligence را به توسعه‌دهندگان و عموم مردم عرضه کند به اشتراک گذاشته بودیم، و در بیشتر موارد، حدس ما برای راه اندازی در آگوست. با این حال، نسخه نهایی در حال حاضر به تاریخ دیگری منتقل شده است، اما خوانندگان باید توجه داشته باشند که اپل بیانیه رسمی در مورد این موضوع صادر نکرده است و آخرین گزارش تنها بر اساس شواهد موجود در آخرین نسخه‌های بتا و روندهای گذشته شرکت، حدس و گمان‌هایی را ارائه می‌دهد. /p>

مارک گورمن اکنون نظرات خود را در مورد انتشار Apple Intelligence برای توسعه دهندگان و همچنین عموم مردم به اشتراک گذاشت و نیازی به گفتن نیست، شاید لازم باشد کمی بیشتر منتظر بمانیم تا ویژگی منتشر خواهد شد به گفته گورمن، اپل انتشار Apple Intelligence را تا iOS 18.1 به تعویق می اندازد، به این معنی که کاربران نمی توانند از ویژگی های برجسته هوش مصنوعی در اولین نصب iOS 18 استفاده کنند. با این حال، توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌محض این هفته به‌عنوان نسخه بتا، هوش اپل را آزمایش کنند.

در نسخه بتای به روز شده iOS 18، اپل شواهدی مبنی بر هوش اپل را حذف کرده است که نشان می دهد این ویژگی دیرتر از زمان مورد انتظار منتشر خواهد شد. با این حال، این شرکت با Stage Manager برای iPad، زیرا عناصری را از کد متعلق به رابط چندوظیفه ای حذف می کند. این ویژگی از قبل برای توسعه دهندگان منتشر شد و نسخه نهایی بخشی از عرضه iOS 16.1 بود.

اپل صلاح می‌داند که اولین نسخه بتا iOS 18.1 را در این هفته منتشر کند، که ویژگی‌های هوش اپل را برای اهداف آزمایشی در بر می‌گیرد. اگر یک توسعه‌دهنده ثبت‌شده هستید، حتماً به‌روزرسانی بتا را دنبال کنید. برای این شرکت منطقی است که iOS 18 را از نظر ویژگی‌ها از iOS 18.1 متمایز کند، زیرا به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری برای آزمایش و گزارش اشکالات می‌دهد و اپل قبل از اینکه در نهایت در دسترس عموم قرار گیرد، آنها را برطرف کند.

باید دید این شرکت چگونه با نسخه‌های بتا برخورد خواهد کرد، زیرا ما سه به‌روزرسانی در صف داریم: iOS 18 بتا، iOS 18.1 بتا، و نسخه نهایی iOS. 17.6. به محض اینکه اطلاعات بیشتر در دسترس باشد، جزئیات بیشتری را در مورد نسخه ها به اشتراک خواهیم گذاشت. آیا برای آزمایش ویژگی‌های جدید Apple Intelligence در iOS 18.1 هیجان‌زده هستید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل