یک مقام سفارت می گوید که السالوادور رمزارز را برای تجارت با روسیه پیشنهاد می کند

یک مقام سفارت می گوید که السالوادور رمزارز را برای تجارت با روسیه پیشنهاد می کند

به گفته یک مقام سفارت روسیه، السالوادور پیشنهاد استفاده از رمزارز برای تجارت با روسیه را برای عبور از محدودیت های مالی تحمیل شده توسط تحریم ها ارائه کرده است.

السالوادور استفاده از بیت کوین را پیشنهاد کرده است (BTC) برای تجارت با روسیه، زیرا این کشور گزینه های محدودی برای حفظ روابط مالی با این کشور آمریکای جنوبی به دلیل تحریم ها دارد.

در یک مصاحبه با روزنامه دولتی روسیه “ایزوستیا”، الکساندر ایلیوخین، دبیر اول سفارت روسیه در نیکاراگوئه و رئیس دفتر در السالوادور، چالش های تجارت با روسیه را برجسته کرد. السالوادور، با توجه به اینکه این کشور دلار آمریکا را به عنوان پول ملی به رسمیت شناخت. این مقام روسی گفت، بنابراین، السالوادور پیشنهاد کرده است که ارزهای دیجیتال می توانند به عنوان یک جایگزین عمل کنند.

«السالوادور اولین کشوری است که بیت کوین را به‌عنوان ارز قانونی به‌طور رسمی پذیرفته است. در داخل کشور، هر توریستی می تواند با استفاده از بیت کوین هزینه خدمات را بپردازد.”

الکساندر ایلیوخین

السالوادور اولین شد تصمیمی که رئیس جمهور نایب بوکله در کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی اعلام کرد، این کشور بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی در سپتامبر 2021 اتخاذ خواهد کرد. علی‌رغم این پیشنهاد، ایلیوخین خاطرنشان کرد که پذیرش کریپتو برای تجارت فرامرزی در مرحله فعلی بعید است زیرا روسیه در اوایل سال 2021 کریپتو را به عنوان یک ارز قانونی ممنوع کرد.

«[…] بیت کوین به طور گسترده در کشور ما استفاده نمی شود، بنابراین ما به دنبال راه های دیگری برای تقویت تجارت هستیم. دولت السالوادور آماده ادامه همکاری اقتصادی با روسیه است.»

الکساندر ایلیوخین

بحث کریپتو به عنوان وسیله ای برای تجارت در بحبوحه تلاش های گسترده تر برای تسهیل تراکنش های مالی بین دو کشور مطرح می شود. برای توسعه گردشگری، ایلیوخین گفت که برای روس‌ها بسیار مهم است که بتوانند آزادانه در کشورهای مختلف پرداخت کنند و نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال ممکن است در حال حاضر تنها گزینه مناسب باشند.

“رویکرد عملگرایانه تر برای گردشگران ما، پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال است.”

الکساندر ایلیوخین

اگرچه روسیه پرداخت با ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است، تغییرات قانونی در افق است. همانطور که crypto.news قبلتر گزارش شده، پارلمان روسیه اخیراً دو لایحه مربوط به رمزنگاری را در اولین قرائت خود به تصویب رساند که به طور بالقوه می تواند استفاده از دارایی های دیجیتال را برای تجارت بین المللی با شرکای اصلی مانند چین، هند و امارات مجاز کند. و ترکیه.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل