اخبار روزاقتصاد

جانی نگ، قانونگذار هنگ کنگ، از توسعه بیت کوین و وب 3 حمایت می کند

جانی نگ، قانونگذار هنگ کنگ، از توسعه بیت کوین و وب 3 حمایت می کند

جانی نگ، سیاستمدار هنگ کنگی، پس از سخنرانی اصلی ترامپ در بیت کوین 2024 – که شامل طرحی برای ذخیره بیت کوین ایالات متحده بود، به مفهوم ذخیره بیت کوین ملی ابراز علاقه کرد.

در پستی در X امروز، 28 ژوئیه، Ng، یکی از اعضای شورای قانونگذاری هنگ کنگ، اطلاعات خود را در مورد بیت کوین (BTC) و ارائه کرد href=”https://crypto.news/tag/web3/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>web3، اهمیت و پتانسیل آنها را در منطقه برجسته می کند.

Ng، یکی از مدافعان وب 3، پیشنهاد کرد که بیت کوین به عنوان یک ذخیره مالی برای کشورها و مناطق “ارزش در نظر گرفتن” است. او به افزایش پذیرش جهانی بیت کوین و درک آن به عنوان «طلای دیجیتال» اشاره کرد.

قانون‌گذار همچنین از قانون‌گذاران هنگ‌کنگ خواست تا با جذب کسب‌وکارهای ارز دیجیتال و استعدادهای بیشتر در این شهر، توسعه صنعت web3 را در سطح محلی تسریع بخشند.

Ng پست X خود را با بیان اینکه در مورد امکان گنجاندن بیت کوین در ذخایر مالی شهر با سهامداران مختلف بحث خواهد کرد و عموم را در جریان قرار خواهد داد، بسته است.

Ng که در سال 2021 انتخاب شد، یکی از اعضای شورای قانونگذاری است که نماینده حوزه انتخابیه جدید کمیته انتخابات در هنگ کنگ است. 

روز شنبه در کنفرانس بیت کوین 2024، رئیس جمهور سابق ترامپ قول داد که در صورت انتخاب در نوامبر، یک “ذخایر ملی استراتژیک بیت کوین” ایجاد خواهد کرد. سناتور آمریکایی سینتیا لومیس سپس به دنبال ترامپ روی صحنه رفت تا افشای قانون پیشنهادی جدید که جزئیات برنامه ای برای ذخیره بیت کوین ذکر شده را شرح می دهد.  

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا