اخبار روزاقتصاد

مدیر عامل Cantor Fitzgerald از ابتکار عمل مالی 2 میلیارد دلاری بیت کوین رونمایی کرد 

مدیر عامل Cantor Fitzgerald از ابتکار عمل مالی 2 میلیارد دلاری بیت کوین رونمایی کرد 

Cantor Fitzgerald، یک شرکت بزرگ خدمات مالی ایالات متحده، راه اندازی یک تجارت تامین مالی بیت کوین را با سرمایه اولیه 2 میلیارد دلار اعلام کرده است.

هوارد لوتنیک، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، این حرکت را در تاریخ 27 ژوئیه در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، تنسی. Cantor – یک بازیگر بزرگ مالی جهانی با 13.2 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت — در حال گسترش پشتیبانی خود از بیت کوین است (BTC).

طبق بیانیه مطبوعاتی که در 27 ژوئیه نیز منتشر شد، غول مالی با سرمایه اولیه 2 میلیارد دلاری آغاز خواهد شد و برنامه هایی برای رشد قابل توجه در آینده دارد. ابتکار جدید اهرمی را برای سرمایه‌گذارانی که دارای ارز دیجیتال پیشرو در شرکت هستند، فراهم می‌کند.

Lutnick در این اطلاعیه گفته است: «ما برای کمک به باز کردن پتانسیل کامل بیت کوین و ادامه پر کردن شکاف بین مالی سنتی و دارایی های دیجیتال هیجان زده هستیم.

برای شروع سرمایه گذاری خود، کانتور فیتزجرالد می گوید که با “محافظان منتخب بیت کوین” همکاری خواهد کرد و هنوز مشخص نکرده است که کدام شرکت های خاص.

مدیر عامل Cantor در بیت کوین 2024

لوتنیک در طول سخنرانی خود در کنفرانس در ناسوهیل از تاریخی بحث برانگیز stablecoin، Tether (USDT)، که دارایی را به‌عنوان «با سرمایه فوق‌العاده خوب» توصیف می‌کند و با تاکید بر نقش حیاتی آن در بازار ارزهای دیجیتال. او بر اهمیت استیبل کوین ها در فعال کردن تراکنش ها و حفظ نقدینگی در فضای دارایی دیجیتال تاکید کرد.

Lutnick همچنین شباهتی بین بیت کوین و طلا ترسیم کرد و از تجارت جهانی نامحدود بیت کوین حمایت کرد.

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی ذکر شد، این شرکت یکی از 24 فروشنده اصلی است که مجاز به انجام معاملات با بانک فدرال رزرو نیویورک است.

معرفی ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده در ابتدای سال جاری راه را برای افزایش سرمایه گذاری نهادی هموار کرده است و کسب و کار تامین مالی کانتور فیتزجرالد احتمالاً این روند را بیشتر تقویت خواهد کرد.

سخنرانی اصلی ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال در بیت کوین 2024

در اخبار مرتبط، طی کنفرانس بیت کوین 2024، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق شرکت کنندگان را تشویق کرد که “هرگز بیت کوین خود را نفروشند” و متعهد شدند که در صورت انتخاب مجدد، دولت او “ذخایر” ملی پرچمدار را حفظ کند. ارز دیجیتال.

ترامپ همچنین پیشنهاد ایجاد یک شورای مشورتی کریپتو را برای تدوین مقررات مطلوب داد و متعهد شد که گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را که بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، برکنار کند و خود را به عنوان یک مدافع قوی برای صنعت ارزهای دیجیتال معرفی کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا