اخبار روزفناوری

فروشنده گیم استاپ – اندرو از سیترون ریچس چپ – به طور مشترک توسط SEC و DOJ به دلیل “طرح چند ساله برای کلاهبرداری از پیروان” متهم شد

فروشنده گیم استاپ – اندرو از سیترون ریچس چپ – به طور مشترک توسط SEC و DOJ به دلیل “طرح چند ساله برای کلاهبرداری از پیروان” متهم شد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

اندرو چپ از سیترون ریسرچ در خلال شیدایی اولیه سهام میم در سال 2021 به شهرت رسید، زمانی که او به سختی در GameStop یک موقعیت کوتاه را حفظ کرد، حتی در حالی که هزاران معامله گر خرده فروشی با هم متحد شدند تا قیمت سهام را به استراتوسفر ضرب المثل برسانند و چپ و تعدادی را مجبور کردند. صندوق های تامینی برای بستن پوزیشن های فروش خود با زیان شدید. فوراً به سال 2024: چپ به دلیل سود نادرست از توصیه های کوتاه خود به معامله گران خرده فروشی متهم شده است.

در واقع، هیئت منصفه بزرگ کالیفرنیا اکنون مجازات کیفری صادر کرده است< /a> اندرو از سیترون ریسرچ به دلیل “درگیر شدن در یک طرح چند ساله 20 میلیون دلاری برای کلاهبرداری از پیروان” چپ کرد. همانطور که در بیانیه های مطبوعاتی هماهنگ امروز آنها نشان داده شده است، پیگرد قانونی چپ توسط وزارت دادگستری و همچنین SEC رهبری می شود (اینجا و اینجا الف>). اتهام کلاهبرداری اوراق بهادار به تنهایی حداکثر 25 سال حبس دارد.

به طور خاص، دادستان‌ها معتقدند که Left از وب‌سایت Citron Research و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی همراه آن «حداقل ۲۶ بار برای توصیه عمومی برای گرفتن موقعیت‌های طولانی یا کوتاه در ۲۳ شرکت استفاده کرده است…»

راهنمای Left نسبتاً ساده بود: از طریق گزینه های ارزان قیمت با تاریخ کوتاه، یک موقعیت خرید و فروش خرید یا خرید سهام را انتخاب کنید و سپس توصیه هایی را صادر کنید که به نفع این موقعیت ها باشد. به گفته دادستان، این کتاب بازی توانست سهام هدف را به طور متوسط ​​بیش از 12 درصد جابه جا کند. چپ بلافاصله پس از توصیه به دنبال کنندگان خود برای فروش، سهام مورد نظر را دوباره می خرید و بلافاصله پس از تجویز پیروانش برای خرید، سهام را می فروخت.

دادستان ها معتقدند که اندرو لفت و سیترون ریسرچ حداقل 26 بار این کتاب بازی را به کار گرفته اند که بر سهام شرکت های هواپیمایی امریکن (AAL)، فراتر از گوشت (BYND)،
گروه کرونوس (CRON)، متا (FB) تأثیر گذاشته است. ، جنرال الکتریک (GE)، قهوه Luckin (LK)، Namaste Technologies (NXTTF)، Novavax (NVAX)، NVIDIA (NVDA)، سرمایه جهانی سازی هند (IGC)، Invitae Corp. (NVTA)، Palantir (PLTR)، PolarityTE ( PTE)، Roku (ROKU)، تسلا (TSLA)، توییتر (TWTR) و XL Fleet (XL).

d981d8b1d988d8b4d986d8afd987 daafdb8cd985 d8a7d8b3d8aad8a7d9be d8a7d986d8afd8b1d988 d8a7d8b2 d8b3db8cd8aad8b1d988d986 d8b1db8cda86 66a3cf6b6840d

در ماه ژوئن، تحقیقات سیترون اندرو لفت یک موقعیت کوتاه دیگر در GameStop پس از حمایت می کند حرکات تلمبه انگیز Roaring Kitty.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا