اخبار روزاقتصاد

گزارش: فرانکلین تمپلتون با SBI به نیروها می پیوندد تا صندوق های ETF بیت کوین را در ژاپن راه اندازی کند

گزارش: فرانکلین تمپلتون با SBI به نیروها می پیوندد تا صندوق های ETF بیت کوین را در ژاپن راه اندازی کند

غول مالی ژاپنی SBI Group با فرانکلین تمپلتون همکاری می کند تا برای تایید احتمالی صندوق های رمزنگاری در ژاپن آماده شود.

غول مالی ژاپنی گروه SBI با مدیر دارایی ایالات متحده، فرانکلین تمپلتون، در انتظار تایید احتمالی برای صندوق‌های رمزنگاری شده در ژاپن، با هدف معرفی وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین به بازار ژاپن، Nikkei Asia، همکاری می‌کند یاد گرفته است< /a>، به نقل از منابع آشنا با موضوع.

در این سرمایه گذاری مشترک، گروه SBI 51 درصد از سهام را در اختیار خواهد داشت، در حالی که فرانکلین تمپلتون مالک بخش باقی مانده خواهد بود. در حالی که ETF بیت کوین در حال حاضر در ایالات متحده، هنگ کنگ و چند کشور دیگر تایید شده است، ژاپن هنوز تصمیمی در مورد این محصول مالی اتخاذ نکرده است.

همکاری بین گروه SBI و فرانکلین تمپلتون نشان می‌دهد که آژانس خدمات مالی ژاپن ممکن است در نهایت ETF را تأیید کند، اگرچه تا کنون هیچ چارچوب زمانی مشخص نشده است. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری مشترک اوراق بهادار رمزنگاری را ارائه دهد، اگرچه جزئیات خاصی فاش نشده است.

این توسعه به دنبال گزارش‌های اخیر است مبنی بر اینکه صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی دولتی ژاپن، بزرگترین صندوق بازنشستگی در ژاپن، ممکن است به دنبال کاوش در سرمایه گذاری در دارایی های جایگزین مانند بیت کوین باشد (BTC) و طلا. گزارش شده است که صندوق قصد دارد امکان گنجاندن بیت کوین و سایر کالاها، از جمله زمین های کشاورزی، جنگل ها و فلزات گرانبها را بررسی کند.

در اواسط فوریه، کابینه ژاپن گنجاندن کریپتو را در میان دارایی‌هایی که شرکت‌های مشارکت محدود سرمایه‌گذاری محلی می‌توانند خریداری یا نگهداری کنند، تصویب کرد. این اقدام بخشی از سیاست “سرمایه داری جدید” نخست وزیر فومیو کیشیدا بود که بر اساس آن ژاپن فعالانه برای پرورش صنعت وب 3 خود تلاش کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا