اخبار روزفناوری

آیفون 17 «لاغر» آنطور که در ابتدا فکر می‌کردیم چشمگیر نخواهد بود، مشخصاتی که حتی با آیفون SE 4 هم می‌نشیند

آیفون 17 «لاغر» آنطور که در ابتدا فکر می‌کردیم چشمگیر نخواهد بود، مشخصاتی که حتی با آیفون SE 4 هم می‌نشیند

دستگاه آیفون 16 با بهبودهای سخت افزاری دوربین جدید و دکمه کپچر جدید، در حال شکل گیری جانشینی عالی برای آیفون 15 است. با این حال، این شرکت چیزهای بیشتری را برای کاربران در زمینه نرم افزار نیز ذخیره خواهد کرد، از جمله Apple Intelligence و تراشه های جدیدی که ابزارهای هوش مصنوعی را فعال می کنند. از سوی دیگر، آیفون 17 سال آینده از نظر طراحی و فرم نیز یک به روز رسانی بزرگ خواهد بود، زیرا این شرکت در نظر دارد مدل جدید اسلیم را معرفی کند که بسیار نازک خواهد بود و دارای بسته های داخلی است که تا حدودی متفاوت است. در این زمان گیج کننده است.

iPhone 17 Slim و iPhone SE 4 تقریباً مشخصات مشابهی دارند، تنها تفاوت در طراحی است

در ابتدا گزارش شده بود که آیفون 17 اسلیم یک دستگاه رده بالا خواهد بود و جایگزین مدل “پلاس” در خط تولید خواهد شد. طبق این تخمین ها، اپل سال آینده چهار مدل از آیفون 17 را عرضه خواهد کرد که شامل دو مدل «Pro»، یک مدل استاندارد غیر پرو و ​​مدل «Slim» است. با این حال، به نظر می‌رسد که اینطور نخواهد بود زیرا این شرکت مدل «Plus» را حفظ می‌کند و مدل «Slim» را به عنوان یک دستگاه پایه عرضه می‌کند.

در حالی که جزئیات زیادی درباره این دستگاه شایعه شده است، تحلیلگر Ming-Chi Kuo نظرات خود را در مورد آیفون 17 اسلیم و اینکه چگونه به سطح عملکرد و کارایی آیفون 17 پرو نزدیک نمی شود، از جمله لیست ویژگی ها به اشتراک گذاشت. . به گفته این تحلیلگر، آیفون 17 اسلیم با تراشه A19 عرضه خواهد شد که همان تراشه ای خواهد بود که مدل های استاندارد سری آیفون 17 را تامین می کند. با این حال، این دستگاه همچنین دارای اولین 5G شرکت خواهد بود. مودم، زیرا اپل به دنبال دور شدن از کوالکام است.

چیزی که ما را متعجب کرد این واقعیت است که اپل تصمیم گرفته است که از یک دوربین پشتی تکی در آیفون 17 اسلیم در مقابل لنزهای دوتایی یا سه گانه استفاده کند. این تغییر خاص، آیفون 17 اسلیم را با آیفون SE 4، که با یک دوربین پشتی تکی و مودم 5G از اپل و احتمالاً همان قطعات داخلی عرضه می شود، قرار می دهد. در مورد موادی که در مدل اسلیم استفاده خواهد شد، ترکیبی بین آلومینیوم و تیتانیوم خواهد بود، اما نسبت تیتانیوم کمتری نسبت به مدل‌های iPhone 15 Pro دارد.

d8a2db8cd981d988d986 17 d984d8a7d8bad8b1 d8a2d986d8b7d988d8b1 daa9d987 d8afd8b1 d8a7d8a8d8aad8afd8a7 d981daa9d8b1 d985db8c 66a397343991a

در حالی که جزئیات فوق کاملاً ابتدایی هستند، اما فقط با مشخصات iPhone SE 4، و نه حتی iPhone 17 یا iPhone 17 Plus. Kuo اشاره می کند که این دستگاه جایگزین آیفون 17 پلاس نخواهد شد و در عوض نقطه فروش اصلی دستگاه طراحی خواهد بود. جزئیات برنامه‌های اپل در این مرحله کمیاب است، بنابراین ما به‌خوبی آخرین‌های اپل را زیر نظر خواهیم داشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا