اخبار روزفناوری

خرده‌فروشان بزرگ اروپایی شاهد نرخ بازدهی «چهار برابری» با پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل هستند.

خرده‌فروشان بزرگ اروپایی شاهد نرخ بازدهی «چهار برابری» با پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل هستند.

مشکلات بی‌ثباتی پردازنده‌های نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل، خرده‌فروشان را به شدت آزار می‌دهد، زیرا گزارشی نشان می‌دهد که نرخ بازدهی در مدت کوتاهی سه تا چهار برابر افزایش یافته است.

مشکل ناپایداری CPU نسل چهاردهم و سیزدهم اینتل زنجیره تامین را به شدت مختل کرده است، زیرا مصرف کنندگان برای بازپرداخت عجله دارند

پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم اینتل ماه‌ها است که قربانی مشکل تخریب شده‌اند و این موضوع به حدی افزایش یافته که بخش عظیمی از مصرف‌کنندگان تیم بلو شاهد مشکل بی‌ثباتی هستند. نه تنها یک کاربر معمولی، بلکه استودیوهای بازی مانند Alderon Games و متخصصان این صنعت شروع به صحبت علیه این مشکل کرده اند، که نشان می دهد شکست بی ثباتی اکنون بزرگتر از همیشه است. اکنون، ما اطلاعاتی از خرده فروشان داریم که اثرات شدید این موضوع را در پایان خود افشا می کنند، و وضعیت خوب به نظر نمی رسد.

در پوشش رسانه فرانسوی Les Numeriques، خرده فروشان بزرگ اروپایی با مشکلاتی در ارتباط با آزار مصرف کنندگان توسط پردازنده های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم اینتل مواجه هستند که منجر به موج بزرگی از بازگشت سرمایه شده است. درخواست‌ها و اعداد فاش شده مطمئناً شگفت‌انگیز هستند. یک خرده فروش اروپایی که نامش فاش نشد، فاش کرد که CPU های نسل سیزدهم اینتل شاهد نرخ بازگشتی بوده اند که چهار برابر بیشتر از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل است، در حالی که CPU های نسل چهاردهم سه برابر بیشتر از Alder Lake نرخ بازگشت دارند.

>

دلیل مقایسه اطلاعات با معماری Alder Lake اینتل این است که این آخرین مجموعه “ظاهری” از CPUهای اینتل است که بی عیب و نقص بوده یا حداقل تحت تأثیر مشکل بی ثباتی اخیر قرار نگرفته است.

با توجه به اینکه SKUهای نسل سیزدهم “Raptor Lake” اینتل برای مدت طولانی تری در بازارها بوده اند، این امر در نرخ بازگشت نیز منعکس شده است. توجه به این نکته مهم است که این ارقام مربوط به بازده هایی است که تحت کانال خرده فروش پردازش شده است و نه مستقیماً اینتل، بنابراین وقتی درخواست های RMA را که اینتل مستقیماً از مصرف کنندگان دریافت کرده است را در نظر بگیرید، تعداد آنها بسیار بیشتر خواهد بود. این رسانه بیان می‌کند که نرخ بازگشت برای پردازنده‌های اینتل زیر در میان چندین خرده‌فروش اروپایی بالاترین است:

  • Core i9-14900KF
  • Core i9-14900KS
  • Core i9-14900K
  • Core i7-14700KF
  • Core i7-14700K
  • Core i9-13900KF
  • Core i9-13900KS
  • Core i9-13900K

شک و تردید در مورد شکست بی ثباتی وجود دارد، جایی که گزارشی چند روز پیش منتشر شد که نشان می داد اینتل درخواست های RMA را رد می کند، بنابراین وضعیت در هر دو طرف زنجیره تامین به هم ریخته است. این شرکت اخیراً بیانیه‌ای صادر کرد و ادعا کرد که ولتاژهای بالا دلیل مشکل بی ثباتی است، اما چندین متخصص در اینترنت ادعا می کنند که مشکل واقعی کاملا ریشه ای است، که احتمالاً به راحتی حل نخواهد شد. /p>

d8aed8b1d8afd987d981d8b1d988d8b4d8a7d986 d8a8d8b2d8b1daaf d8a7d8b1d988d9bed8a7db8cdb8c d8b4d8a7d987d8af d986d8b1d8ae d8a8d8a7d8b2 66a3972a954e1

اینتل باید به سرعت وارد عمل شود، با توجه به اینکه انتشار CPU دسکتاپ Arrow Lake-S دقیقاً در گوشه و کنار است، و اگر احساسات مصرف‌کننده مانند الان ثابت بماند، تیم آبی بعدی است. انتشار -gen خراب خواهد شد، نتیجه ای که از قبل توسط سازنده مادربرد پیش بینی شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا