بیت کوین 2024 در نشویل امروز آغاز می شود: انتظار چه چیزی

بیت کوین 2024 در نشویل امروز آغاز می شود: انتظار چه چیزی

بیت کوین 2024 در نشویل در آستانه آغاز شدن است، با توجه صنعت به سخنرانی اصلی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در مورد بیت کوین و کل صنعت کریپتو.

ساعت‌ها تا آغاز کنفرانس بیت‌کوین در نشویل، تنسی باقی مانده است که چهره‌های کلیدی صنعت از دنیای ارزهای دیجیتال و سیاستمداران برجسته را گرد هم می‌آورد تا نگاهی جامع به بازار داشته باشند.

بیشترین توجه بر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ است، براندون گرین، سازمان‌دهنده رویداد و رئیس دفتر شرکت BTC، به رسانه‌ها گفت که انتظار می‌رود یک “پیام تاریخی” ارائه کند. علیرغم هیاهو، بازار غیرعامل به نظر می رسد. شرط‌بندی‌های چند بازاری تردید دارند که ترامپ هر چیزی قابل توجه را اعلام کند.

آنچه واضح است این است که این رویداد برای ترامپ یک موفقیت مالی خواهد بود زیرا دیوید بیلی، مدیر اجرایی مجله بیت کوین، بنا به گزارش ها متعهد به جمع آوری 15 میلیون دلار برای نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواه در طول کنفرانس شده است.

انتظار می‌رود که سناتور جمهوری‌خواه طرفدار رمزارز از وایومینگ، سینتیا لومیس نیز اطلاعیه‌های مهمی ارائه کند، به طور بالقوه نشان می دهد که او در حال کار بر روی قانون جدیدی است که فدرال رزرو را ملزم می کند بیت کوین (BTC) را به عنوان ذخیره استراتژیک نگه دارد. دارایی سخنرانان دیگر عبارتند از کاندیدای مستقل ریاست جمهوری، رابرت اف کندی جونیور، ARK کتی، بنیانگذار وود و مدیر اجرایی سابق MicroStrategy، مایکل سیلر، با وجود جزئیات سخنرانی‌های آنها نامشخص باقی بماند.

همانطور که crypto.news قبلاً گزارش داده بود، در این کنفرانس چهره های بحث برانگیز نیز حضور خواهند داشت، مانند کمدین بریتانیایی راسل برند، که با اتهامات متعدد تجاوز جنسی و رفتار نامناسب چندین زن مواجه شده است. او با تحقیقات پلیسی مواجه شده و توسط کارآگاهان مورد بازجویی قرار گرفته است. اطلاعات بیشتر در مورد آن در غواصی عمیق ما اینجا.

قبل از دیروز، گمانه زنی هایی نیز وجود داشت مبنی بر اینکه معاون رئیس جمهور و نامزد احتمالی دموکرات کامالا هریس نیز ممکن است در کنفرانس شرکت کند، اما گزارش شده است که او پس از بحث و گفتگو با سازمان‌دهندگان آن را رد کرد. انتظار می رود ترامپ ساعت 2 بعدازظهر سخنرانی کند. CT (19:00 UTC) به مدت 30 دقیقه در 27 ژوئیه، آخرین روز کنفرانس.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل