صفحه فروشگاه استیم اپلیکیشن PlayStation VR2 فعال شد

صفحه فروشگاه استیم اپلیکیشن PlayStation VR2 فعال شد

صفحه فروشگاه Steam برنامه PlayStation VR2 امروز منتشر شد و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده کاربران از هدست واقعیت مجازی سونی در رایانه شخصی ارائه می‌دهد.

صفحه‌ای را که می‌توانید در اینجا نیز پیدا کنید برخی از اسکرین شات‌ها را نشان می‌دهد که فرآیند راه‌اندازی و تاریخ انتشار برنامه را نشان می‌دهد، که برای 7 آگوست برنامه‌ریزی شده است، همان روزی که آداپتور رایانه شخصی در خرده‌فروشی‌های منتخب و در PS Direct منتشر می‌شود. صفحه فروشگاه همچنین نیازمندی‌های سیستم را فهرست می‌کند، که مشابه مواردی است که Sony ماه گذشته به اشتراک گذاشته بود.

در حالی که هدست عملکرد اولیه خود را در رایانه شخصی حفظ می کند، تجربه PlayStation VR2 در رایانه شخصی مانند PlayStation 5 نخواهد بود. برخی از ویژگی های کلیدی مانند HDR، بازخورد هدست، ردیابی چشم و محرک های تطبیقی، و بازخورد لمسی ، پشتیبانی نخواهد شد. با این حال، تصاویر 4K، میدان دید 110 درجه، تشخیص لمس انگشت، نمای شفاف و رندر فووید باید تجربه واقعیت مجازی قابل قبولی را با بسیاری از بازی‌های واقعیت مجازی موجود در Steam ارائه دهند.

آداپتور رایانه شخصی PlayStation VR2 در تاریخ 7 آگوست در سراسر جهان عرضه می شود. می‌توانید در بررسی ما اطلاعات بیشتری در مورد هدست بیاموزید.

هدست پلی‌استیشن VR2 با قیمتی مناسب برای سخت‌افزار نسل بعدی، تجربه‌ای از واقعیت مجازی را ارائه می‌دهد که منحصر به اکوسیستم پلی‌استیشن 5 است. فقط زمان نشان می دهد که آیا فناوری جدید ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر، اما همه تغییرات طراحی و ویژگی های جدید من را برای آنچه در آینده برای PlayStation VR2 در راه است هیجان زده می کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل