سناتور ایالات متحده قصد دارد در بیت کوین 2024 قانونی را برای ذخیره استراتژیک بیت کوین اعلام کند 

سناتور ایالات متحده قصد دارد در بیت کوین 2024 قانونی را برای ذخیره استراتژیک بیت کوین اعلام کند 

سن. سینتیا لومیس از وایومینگ آماده است قانونی را اعلام کند که می تواند بیت کوین را به عنوان یک دارایی مالی اصلی در ایالات متحده معرفی کند.

در بیت کوین 2024 در نشویل، تنسی، جایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز برای صحبت، Lummis قصد دارد لایحه ای را اعلام کند که فدرال رزرو را ملزم به نگه داشتن بیت کوین (BTC) به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک. 

اگر این حرکت موفقیت آمیز باشد، تغییر قابل توجهی در سیاست پولی ایالات متحده ایجاد می کند و بیت کوین را با ذخایر سنتی مانند طلا و ارزهای خارجی همسو می کند.

جزئیات این لایحه مخفی مانده است، اما خودی ها فاش کردند که فدرال رزرو به فدرال رزرو دستور می دهد تا بیت کوین را در ذخایر خود بگنجاند تا ثبات دلار آمریکا را افزایش دهد. لومیس از حمایت همکاران کمیته بانکی سنا برخوردار است و به تایید ترامپ امیدوار است. 

فاکس بیزینس اولین کسی بود که گزارش در مورد قانون بالقوه.

ذخایر بیت کوین ایالات متحده چگونه خواهد بود  

اگر ایالات متحده بیت کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک بپذیرد، می تواند از موقعیت خود به عنوان بزرگترین دارنده دولت ملی بیت کوین استفاده کند و احساسات ترامپ مبنی بر باقی مانده بیت کوین باید در ایالات متحده استخراج شود. 

در اصل، یک دارایی ذخیره استراتژیک بیت کوین شامل خزانه داری ایالات متحده می شود که مقادیر قابل توجهی از بیت کوین را به عنوان بخشی از سبد ذخیره خود نگهداری می کند، مشابه آنچه قبلاً با طلا یا ارزهای خارجی انجام می دهند.

ذخیره می‌تواند یک اشاره رسمی از سوی دولت ایالات متحده به مشروعیت بیت کوین و موارد استفاده در آینده. این اقدام ایالات متحده را در مقابل رقبای جهانی قرار می دهد و پذیرش بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال و ابزار پس انداز بلندمدت تسریع می کند. 

بیت کوین در میانه سیاست

پیشنهاد در میان جوی سیاسی به دست می‌آید. معاون رئیس جمهور کامالا هریس، نامزد احتمالی دموکرات ها ، در حال دریافت مشاوره برای کاهش موضع دولت در مورد ارزهای دیجیتال. 

از آنجایی که ایالات متحده در حال حاضر مقدار قابل توجهی بیت کوین را در اختیار دارد، این قانون بالقوه می تواند یک مسابقه جهانی را در بین کشورها برای انباشت بیشتر دارایی ایجاد کند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل