تحلیلگر: قیمت خرید بلوک ماینینگ توسط Riot “توجیه” است و نرخ هش آن را بهبود می بخشد.

تحلیلگر: قیمت خرید بلوک ماینینگ توسط Riot “توجیه” است و نرخ هش آن را بهبود می بخشد.

تحلیلگران از H.C. Wainwright ادعا می کند که خرید Block Mining توسط Riot یک حرکت عالی برای این شرکت و نرخ هش آن است.

Riot Platforms, Inc. با کسب Block Mining, Inc. مستقر در کنتاکی با 92.5 میلیون دلار.

این خرید شامل 18.5 میلیون دلار پول نقد و 74 میلیون دلار سهام عادی Riot است که مشروط به دستیابی به نقاط عطف خاص تا 32.5 میلیون دلار است. 

جیسون، مدیرعامل Riot Platforms، “با مجموع 60 مگاوات ظرفیت توسعه‌یافته موجود، و یک خط لوله به سرعت به بیش از 300 مگاوات، این خرید عملیات ما را گسترش می‌دهد و مسیر ما را به سمت هدف رشد 100 EH/s افزایش می‌دهد.” Les در یک نسخه گفت.

با وجود برچسب قیمت بالا، تحلیلگران H.C. Wainwright معتقد است که هزینه اکتساب به دلیل ظرفیت قابل توجه و پتانسیل گسترش BMI قابل توجیه است.

Riot در حال گسترش ظرفیت و عملیات خود است

Block Mining 60 مگاوات را در دو مرکز داده در کنتاکی کار می‌کند و 1 EH/s را به مجموعه Riot اضافه می‌کند. مرکز داده Commerce Drive در Paducah، KY، 35 مگاوات کار می کند، در حالی که سایت Blue Steel در Calvert City، KY، از 7 مگاوات با یک جای خالی 18 مگاوات استفاده می کند.

Riot قصد دارد این ظرفیت‌ها را به میزان قابل توجهی گسترش دهد، با هدف قرار دادن 110 مگاوات تا پایان سال 2024 و 305 مگاوات تا پایان سال 2025. این توسعه به طور بالقوه نرخ هش به 36.3 EH/s تا پایان سال 2024 و 56.6 EH/s تا پایان سال 2025.

رشد و تنوع بلندمدت Riot

این خرید با هدف بلندمدت Riot برای رسیدن به 100 EH/s مطابقت دارد. علاوه بر این، ردپای جغرافیایی Riot را فراتر از تگزاس، جایی که قبلاً تمام عملیات استخراج آن انجام می شد. واقع شده است.

تحلیلگران این را استفاده محتاطانه از سرمایه، افزایش کارایی عملیاتی Riot و کاهش ریسک جغرافیایی می دانند.

خطرات مالی Riot

پس از اکتساب، Riot انتظار دارد 345 میلیون دلار در مخارج سرمایه ای برای توسعه کامل سایت های BMI صرف کند. با وجود سرمایه گذاری قابل توجه، موقعیت نقدینگی قوی Riot با 639 میلیون دلار پول نقد و دارایی قابل توجه بیت کوین، از این گسترش پشتیبانی می کند. 

تحلیلگران برآورد درآمد سال 2024 Riot را به 344.2 میلیون دلار و برآورد EBITDA را به 321.7 میلیون دلار افزایش داده اند که نشان دهنده اعتماد به پتانسیل خرید برای افزایش رشد و سودآوری است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل