اخبار روز

آموزش۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در دستور کار قرار گرفت

آموزش۱۵ هزار فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی در دستور کار قرار گرفت

۲۲:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

سردار دکتر مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه دوره یاوران ولایت استان مرکزی، افزود: این برنامه با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح یاوران ولایت تلاش دارد با انسجام و کار گروهی و هماهنگ، استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا نماید و در این فرصت طلایی استفاده از ظرفیت‌های نهفته و پویا این قشر آینده ساز باید به صورت هدفمند همراه با برنامه ریزی دقیق دنبال و بهره گیری شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی کشور افزود:شناخت و معرفت نسبت به دین و تحول برای تکامل خود و شکوفایی جامعه بایستی به عنوان یک دغدغه و نیازمندی برای دانش آموز محسوب شود که نیازمند کار تشکیلاتی است

باستانی بیان کرد: طرح یاوران ولایت تلاش دارد با انسجام و کارگروهی و هماهنگ استعداد‌های دانش آموزان را شکوفا نماید و استفاده از ظرفیت‌های نهفته و پویا این قشر آینده ساز باید به صورت هدفمند همراه با برنامه ریزی دقیق دنبال و بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما به هر طرقی در صدد ایجاد روزنه برای ضربه زدن به پیکره جامعه اسلامی هستند افزود: امروز قالب جنگ از سخت و نیمه سخت به میدان‌های شناخت و ادراک آمده است دشمن با بهره گیری از ذهن‌ها و وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تسخیر قلب و فهم جامعه به ویژه نسل جدید است.

مسئول بسیج دانش آموزی عنوان کرد: بهره گیری از همه بخش‌ها از جمله فضای مجازی و دنیای رسانه زمینه را برای هر حمله‌ای از سوی دشمن فراهم کرده است لذا ما در تلاش هستیم با برگزاری اینگونه دوره‌های توانمندسازی این فهم وشناخت نسبت به شگرد‌های مختلف دشمن را برای دانش آموزان تبیین نماییم.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا