نرم افزار جدید سیستم بتا پلی استیشن 5 فردا عرضه می شود، تنظیمات جدید پخش از راه دور، شارژ تطبیقی ​​را معرفی می کند.

نرم افزار جدید سیستم بتا پلی استیشن 5 فردا عرضه می شود، تنظیمات جدید پخش از راه دور، شارژ تطبیقی ​​را معرفی می کند.

یک نرم‌افزار جدید سیستم بتا پلی‌استیشن 5 از فردا عرضه می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را به سیستم معرفی می‌کند، که در نهایت راه خود را به یک به‌روزرسانی نرم‌افزار عمومی سیستم آینده باز می‌کند.

نسخه بتای جدید که دسترسی آن به شرکت‌کنندگان دعوت‌شده در کشورهای منتخب محدود است، ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که با نمایه‌های صوتی سه‌بعدی شخصی‌شده برای هدفون و هدفون شروع می‌شود. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای از تست‌های کیفیت صدا را برای تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از فاکتورها انجام دهند تا نمایه‌ای صوتی ایجاد کنند که به بهترین وجه با شنوایی آنها سازگار باشد.

نرم افزار جدید سیستم بتای PlayStation 5 همچنین برخی از تنظیمات جدید Remote Play را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد تنظیمات را به ازای هر کاربر تنظیم کنند و انتخاب کنند که چه کسی مجاز است از طریق Remote Play به کنسول متصل شود. سومین و آخرین افزوده مهم، معرفی شارژ تطبیقی ​​است که فقط در مدل جدید پلی‌استیشن 5 می‌تواند برای تنظیم مدت زمان تغذیه کنترل‌کننده‌ها بر اساس سطح باتری آن‌ها استفاده شود. شارژ تطبیقی ​​برای کنترلرهای DualSense، کنترلرهای DualSense Edge، کنترلرهای PlayStation VR 2 و کنترلرهای Access اعمال می شود. اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی‌های جدید را می‌توانید در وبلاگ رسمی PlayStation.

به‌نظر می‌رسد سونی اخیراً در بخش نرم‌افزاری سخت کار می‌کند. فقط دیروز، پلی استیشن 5 جدید به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم منتشر شد و ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از URL جلسه چند نفره و موارد دیگر، دیگران را دعوت کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل