پروتون کیف پول بیت کوین خودسرانه را راه اندازی کرد

پروتون کیف پول بیت کوین خودسرانه را راه اندازی کرد

Proton، یک شرکت متمرکز بر حفظ حریم خصوصی که راه حل هایی مانند Proton Mail و Proton VPN را پشت سر می گذارد، کیف پول رمزنگاری خودگردان را راه اندازی کرده است.

شرکت مستقر در سوئیس اعلام کرد که “کیف پول پروتون” جدید در ابتدا فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند (BTC). کیف پول پروتون به عنوان یک کیف پول شخصی، کنترل کامل کلیدهای خصوصی بیت کوین را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت گفت که در زمان مناسب پشتیبانی از سایر دارایی های رمزنگاری را اضافه خواهد کرد.

اندی ین، بنیانگذار و مدیر عامل پروتون، در رابطه با پشتیبانی از ارزهای فیات گفت: «در حالی که ممکن است در آینده به دنبال اضافه کردن قابلیت‌های ارز فیات باشیم، این به مجوز بانکداری سوئیس نیاز دارد و بنابراین امروز امکان‌پذیر نیست.»

BTC مانند ایمیل ارسال کنید

ین گفته شده در پست وبلاگ محصول جدیدی را معرفی می کند که کیف پول پروتون است طراحی شده است تا با حذف پیچیدگی هایی که همچنان دسترسی را از توده ها دور نگه می دارد، بیت کوین را برای هر کسی بیاورد.

به این ترتیب، کیف پول قابلیت ارسال بیت کوین از طریق ایمیل را برای کاربران دارد.

کاربران برای ارسال و دریافت بیت کوین از زیرساخت ایمیل Proton Mail و سیستم مدیریت کلید رمزگذاری شرکت بهره مند خواهند شد. این کیف پول همچنین از کاربرانی که با ارائه دهندگان شخص ثالث مانند Gmail و Outlook ایمیل دارند، پشتیبانی می کند، در صورتی که کاربر دارای حساب پروتون باشد.

در مورد دسترسی، پروتون می‌گوید کیف پولش به کاربران اجازه می‌دهد در بیش از 150 کشور BTC خریداری کنند. این شرکت با ارائه دهندگان روی رمپ مانند Banxa برای فعال کردن این ویژگی همکاری می کند. این شرکت بیش از 100 میلیون کاربر در مجموعه محصولات خود دارد و می تواند شاهد موج دیگری از پذیرش بیت کوین در بازار باشد.

ین همچنین درباره ویژگی‌های امنیتی کیف پول صحبت کرد.

کلید تمرکز Proton Wallet بر امنیت و حریم خصوصی دو چیز است:

ابتدا، این شرکت ادعا می‌کند که یک احراز هویت دو مرحله‌ای داخلی و یک «عبارت عبور اختیاری کیف پول» دارد. مدیر عامل پروتون گفت که دومی جدا از اطلاعات ورود به سیستم کاربر است و یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند.

دیگری برنامه امنیتی پروتون سنتینل مبتنی بر هوش مصنوعی است که محافظت بیشتری از حساب ارائه می دهد. گزارش شده است که پروتون از این برنامه برای محافظت از فعالان و خبرنگاران، در میان سایر کاربران، در برابر حملات سایبری استفاده کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل