سامسونگ با موفقیت 17000 نسخه انحصاری گلکسی زد فلیپ 6 را به همه شرکت کنندگان در بازی های المپیک پاریس 2024 تحویل داد.

سامسونگ با موفقیت 17000 نسخه انحصاری گلکسی زد فلیپ 6 را به همه شرکت کنندگان در بازی های المپیک پاریس 2024 تحویل داد.

سامسونگ مدتی است که از بازی های المپیک پشتیبانی می کند. این یکی از بزرگترین حامیان مالی بازی های المپیک تابستانی 2024 است که تا چند روز دیگر در پاریس برگزار می شود. این شرکت حتی همان شهر را برای رویداد Unpacked خود انتخاب کرد و تعداد زیادی از دستگاه های اصلی خود را رونمایی کرد. هر سال، غول فناوری کره جنوبی نسخه المپیک گوشی گلکسی خود را منتشر می کند و تصمیم گرفت تا با اعلام یک Galaxy Z Flip 6 انحصاری که برای شرکت کنندگان بازی های تابستانی رزرو شده است، به سفارشی که ایجاد شده است ادامه دهد. این شرکت اکنون از تحویل نسخه ویژه خود به ورزشکاران خبر داده است.

سامسونگ اعلام کرد که با موفقیت 17000 واحد Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition را به شرکت کنندگان بازی های المپیک تابستانی تحویل داده است

پس از راه اندازی Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 در Galaxy Unpacked 2024، سامسونگ اعلام کرد که با عرضه نسخه انحصاری Galaxy Z Flip 6 برای شرکت کنندگان در بازی های المپیک تابستانی، سنت نسخه المپیک را ادامه خواهد داد . قرار بود تحویل این دستگاه ها از 18 جولای آغاز شود و این شرکت اخیراً به روز رسانی در مورد هدایایی که به ورزشکاران داده شده است.

سامسونگ به‌روزرسانی را در تلفن نسخه المپیک پاریس 2024، یک نسخه محدود ویژه از Galaxy Z Flip 6 که به طور انحصاری برای شرکت‌کنندگان المپیک تنظیم شده است، به اشتراک گذاشت. با کمک کمیته بین المللی المپیک، سامسونگ توانست 17000 نسخه انحصاری Galaxy Z Flip 6 را به طور ایمن به همه ورزشکارانی که بخشی از رویداد بزرگ ورزشی هستند، ارائه دهد.

گفته می‌شود که نسخه المپیک با Z Flip 6 استاندارد متفاوت است، زیرا برخی از خدمات و برنامه‌هایی که منحصراً برای ورزشکاران در دسترس است تا به آنها کمک کند با استفاده از برنامه المپیک داخلی گوشی، بهترین استفاده را از زمان خود در پاریس ببرند. با کمک کارتی که در برنامه کیف پول سامسونگ موجود است، شرکت‌کنندگان می‌توانند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و یک تجربه کلی یکپارچه داشته باشند.

Galaxy AI نقش مهمی در مفیدتر کردن دستگاه برای ورزشکاران، به ویژه با ویژگی‌هایی مانند ترجمه زنده و مترجم، ایفا می‌کند. همچنین ظاهر و طراحی متفاوتی نسبت به مدل اصلی Flip 6 دارد. علاوه بر این، تلفن همراه با 100 گیگابایت داده 5G در eSim ارائه می شود.

سامسونگ از بازی‌های المپیک زمستانی 2015 به شرکت‌کنندگان گوشی‌های هوشمند رایگان هدیه می‌دهد و به میراث ادامه داده است. این شرکت از سال 1988 حامی المپیک بوده است و ارتباط دیرینه بین این رویداد ورزشی و غول فناوری را برجسته می کند. در کنار تحویل موفقیت‌آمیز نسخه‌های انحصاری، مدل استاندارد Galaxy Z Flip 6 امروز به کسانی که دستگاه را سفارش داده اند تحویل داده شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل