انتظار می رود تولید انبوه آیفون SE 4 در ماه اکتبر آغاز شود، اما مدل ارزان قیمت ممکن است در سال 2024 وارد نشود

انتظار می رود تولید انبوه آیفون SE 4 در ماه اکتبر آغاز شود، اما مدل ارزان قیمت ممکن است در سال 2024 وارد نشود

برنامه‌های اپل برای معرفی آیفون مقرون به صرفه‌تر در حال شکل‌گیری مناسب هستند، زیرا انتظار می‌رود آیفون SE 4 در ماه اکتبر اواخر سال جاری وارد مرحله تولید انبوه شود. با این حال، مشتریانی که قصد ارتقا به هیچ مدل آیفون 16 را ندارند، از این که بدانند نسخه ارزان قیمت ممکن است در ماه‌های باقیمانده سال 2024 وارد بازار نشود، ناامید خواهند شد و غول فناوری احتمالاً در اوایل سال آینده آن را معرفی خواهد کرد.

با نگاهی به جدول زمانی تولید انبوه، آیفون SE 4 می تواند قبل از سال نو قمری در ژانویه 2025 عرضه شود

یک گزارش مفصل توسط The Information نه تنها در مورد iPhone SE 4 صحبت می کند، بلکه به تغییرات داخلی ایجاد شده در خانواده iPhone 16 در جلوگیری از گرمای بیش از حد و آیفون تاشوی شایعه شده وارد 2026. به همین مناسبت، این نشریه فاش می کند که تامین کنندگان اپل در حال برنامه ریزی برای افزایش تولید انبوه آیفون 6.1 اینچی در ماه اکتبر هستند. در مقایسه با مدل‌های ارزان‌قیمت قبلی، آیفون SE 4 دارای تغییرات اساسی در طراحی، همراه با تعداد زیادی ارتقاء خواهد بود، که باید خریداران را با بودجه سختی برای ارتقا تشویق کند.

متأسفانه، اپل ممکن است در هیچ نقطه‌ای از سال جاری قصد عرضه آیفون SE 4 را نداشته باشد، با این گزارش که این گوشی ممکن است قبل از سال نو قمری در ژانویه 2025 عرضه شود. در حالی که ما می‌توانیم با مشتریان بالقوه ای که می‌خواهند آن را دریافت کنند، همدردی کنیم. این یک تصمیم تجاری محتاطانه توسط اپل است زیرا عرضه اولیه آیفون SE 4 فروش آیفون 16 را به خطر می اندازد. با توجه به اینکه چگونه شرکت کوپرتینویی رقابت بسیار زیادی را در بازارهای پرمصرف مانند چین تجربه می‌کند، عرضه آیفون 16 باید موفقیت‌آمیز باشد.

با این حال، اگر آیفون 16 نتواند استقبال پیش بینی شده اپل را جلب کند، آیفون SE 4 همچنان می تواند به گونه ای قرار گیرد که بالشتک کافی ارائه دهد. به هر حال، ظاهراً دستگاه آینده به لطف A18 SoC خود فوق العاده توانمند است ، در حالی که دارای صفحه نمایش OLED، پشتیبانی از Face ID و پورت USB-C است. متأسفانه، برای کاهش هزینه ها، انتظار می رود اپل تنها یک دوربین را در پشت و جلو قرار دهد. صرف نظر از این، ما مشتاقانه منتظریم که این مدل خاص را در عمل ببینیم و شاهد عملکرد آن در برابر رقبای موجود در همان قیمت هستیم.

منبع خبر: اطلاعات

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل