طلبکاران کوه Gox موجودی بیت کوین را در کراکن گزارش می دهند

طلبکاران کوه Gox موجودی بیت کوین را در کراکن گزارش می دهند

Kraken توزیع بیت کوین دریافتی از Mt. Gox Trustee را در 16 ژوئیه آغاز کرده است.

طلبکاران بیت کوین منقرض شده (BTC) تبادل Mt Gox گزارش شده است. مشاهده موجودی ارزهای دیجیتال در پلتفرم کراکن، زیرا کاربران تحت تاثیر 10 سال پس از یک هک تاریخی تسکین یافتند. این خبر در Reddit تأیید شد از طریق یک Subreddit به نام “mtgoxinsolvency”.

چندین کاربر که گمان می‌رود مدعیان کوه Gox باشند در حال تأیید به‌روزرسانی مشاهده شدند. برخی همچنین گزارش دادند که توکن های بیت کوین کش (BCH) دریافت کرده اند. 

بر اساس crypto.news، کراکن قول داده بود پرداخت وجوه به طلبکاران ظرف 7 تا 14 روز. این پس از آن اتفاق افتاد که Mt. Gox حدود 6 میلیارد دلار ارز دیجیتال را به چندین آدرس منتقل کرد. کاربران همچنین به حملات “بی رحمانه” به حساب ها اشاره کردند که نشان می دهد بازیگران بد تلاش برای سرقت دارایی های امدادی داشت.

در 23 جولای، Arkham همچنین اشاره کرد که صرافی BTC ورشکسته 2.85 دلار به چهار کیف پول Bitstamp ارسال کرد. داده های زنجیره ای به ترتیب 1598 بیت کوین (106.3 میلیون دلار)، 382.4 بیت کوین (25.4 میلیون دلار)، 2239 بیت کوین (149.1 میلیون دلار) و 890.9 بیت کوین (59.3 میلیون دلار) را نشان می دهد. معلوم نیست Bitstamp به همان پنجره توزیع دو هفته ای Kraken پایبند باشد یا خیر.

آیا طلبکاران Mt. Gox بیت کوین خود را خواهند فروخت؟

Mt. Gox واقع در شیبویا، توکیو، شش بار بین سال‌های 2011 و 2014 هک شد و هکرها بیش از 850000 بیت کوین را سرقت کردند. این حادثه هنوز یکی از بزرگ‌ترین هک‌های رمزنگاری در تاریخ است و ارزش آن در حال حاضر بیش از 60 میلیارد دلار است. 

حداقل 9 میلیارد دلار به طلبکاران بدهکار است و ناظران بازار نظرات متفاوتی در مورد فروش طلبکاران دارند. اگر کاربران تصمیم به تخلیه توکن های BTC داشته باشند، ممکن است BTC فشار فروش را تجربه کند. تا زمان نوشتن این مقاله، این توکن 2.3 درصد کاهش یافت و هر توکن حدود 65800 دلار قیمت داشت. 

نمودار قیمت روزانه BTC | منبع: crypto.news

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل