سامسونگ برنامه تولید حلقه گلکسی خود را به 1 میلیون دستگاه افزایش داد و انتظار می رود امسال تقاضای بالای محصول داشته باشد.

سامسونگ برنامه تولید حلقه گلکسی خود را به 1 میلیون دستگاه افزایش داد و انتظار می رود امسال تقاضای بالای محصول داشته باشد.

امسال، سامسونگ با چرخش به دسته حلقه های هوشمند و معرفی اولین محصول خود برای این بخش، Galaxy Ring، در رویداد Unpacked در 10 جولای، حرکت بزرگی انجام داد. حلقه هوشمند جدید حتی قبل از راه‌اندازی خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود، اما با رونمایی از این ابزار پوشیدنی، کاربران و علاقه‌مندان به فناوری درباره برداشت این شرکت از محصول و همچنین قابلیت های بهداشتی پیشرفته به آن می رسد. هیاهوی حلقه هوشمند را می توان در برنامه های در حال تغییر تولید شرکت حس کرد.

Samsung در میان استقبال غیرمنتظره محصول قبل از عرضه جهانی، 600000 دستگاه به تولید حلقه گلکسی خود اضافه می کند

حلقه گلکسی سامسونگ از زمانی که این شرکت برنامه خود را برای راه اندازی اولین حلقه هوشمند خود اعلام کرد، موج زد. جامعه فناوری شباهت‌های قابل توجهی را که با حلقه Oura به اشتراک می‌گذارد، به اشتراک می‌گذارد و رقابت را در بخش پوشیدنی شعله‌ور می‌کند. غول فناوری کره جنوبی نمی‌خواست با راه‌اندازی محصول خود و حکم قانونی را در مورد حلقه هوشمند خود دنبال کرد، بدون اینکه هیچ گونه نقض یا حق ثبت اختراع رقابت خود را نقض کند.

در ماه مارس، سامسونگ با اعلام تولید انبوه تقریباً نیم میلیون دستگاه، امیدهای زیادی را برای پوشیدنی جدید خود اعلام کرد، اما گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال حرکت به سمت تولید واحدهای بیشتر در میان استقبال عالی از حلقه هوشمند خود قبل از آن است. به طور رسمی در سطح جهانی راه اندازی شده است. گزارش TheElec نشان داد که سامسونگ قصد دارد تولید خود را با افزودن 600000 دستگاه دیگر به 400000 دستگاه اولیه افزایش دهد. محاسبه شده است.

افزایش تولید را می توان به واکنش اولیه بازار که در پیش فروش گلکسی رینگ قبل از عرضه رسمی فردا مشاهده شد نسبت داد. در این گزارش آمده است که منابع صنعتی پیش بینی تولید 1 میلیونی شرکت را با چندین تامین کننده قطعات به اشتراک گذاشته اند. در حالی که قطعات 400000 دسته اولیه قبلاً ایمن شده اند، این شرکت سفارشاتی را برای تولید 600000 دستگاه دیگر آغاز کرده است.

پیش فروش گلکسی رینگ در کره خوب بود و این شرکت را با انتظارات زیادی نسبت به تقاضا برای اولین محصول در نوع خود سامسونگ مواجه کرد. اکنون در حال آماده شدن برای مدیریت فروش بالاتر پیش بینی شده است. با توجه به اینکه چگونه حلقه Oura در سال 2022 توانست فروش یک میلیون دستگاه را تضمین کند و بخش پوشیدنی را متحول کند، سامسونگ انتظار دارد با حلقه گلکسی خود به مرز یک میلیون واحد برسد که می تواند پویایی فضای پوشیدنی را تغییر دهد و رقابت را داغ کند. .

حلقه گلکسی به طور رسمی در 24 جولای عرضه می شود، و ما پس از انتشار رسمی، ایده بهتری در مورد استقبال خوب از حلقه هوشمند جدید خواهیم داشت. در حال حاضر، برنامه های افزایش تولید سامسونگ ما را به احتمال پاسخگویی عالی به محصول وابسته کرده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل