Foundry یک ابتکار غیرانتفاعی را برای حمایت از توسعه دهندگان بیت کوین اعلام می کند

Foundry یک ابتکار غیرانتفاعی را برای حمایت از توسعه دهندگان بیت کوین اعلام می کند

Foundry در حال راه اندازی برنامه جدیدی است که به ماینرها اجازه می دهد تا بخشی از سکه های استخراج شده خود را در اختیار توسعه دهندگان بیت کوین قرار دهند.

شرکت استخراج بیت کوین (BTC) Foundry بلاک چین توسعه دهندگان.

این ابتکار با نام Foundry Donate معدن‌داران را در استخر Foundry USA به افراد مورد اعتماد متصل می‌کند. سازمان‌هایی که توسط IRS به‌عنوان نهادهای 501(c)(3) تایید شده‌اند و کمک‌های مستقیم به توسعه‌دهندگان اصلی را مجاز می‌کنند. شرکت مستقر در نیویورک می‌گوید این سیستم تمام کمک‌های مالی را در حالت زنجیره‌ای خودکار تسویه می‌کند و کمک‌های مکرر را به سازمان‌های غیرانتفاعی بررسی‌شده امکان‌پذیر می‌کند.

مایک کولر، مدیرعامل Foundry می‌گوید این ابتکار با مأموریت شرکت برای «تقویت زیرساخت‌های غیرمتمرکز» همسو است. در ابتدا، ماینرها می‌توانستند تنها دو سازمان غیرانتفاعی را انتخاب کنند – Brink و OpenSats – اگرچه Foundry متعهد شده است که این لیست را در آینده نزدیک گسترش دهد. این شرکت می گوید که قبلاً 0.2 بیت کوین از عملیات استخراج خود را به هر یک از این سازمان های غیرانتفاعی متعهد کرده است، در حالی که استخراج کننده بیت کوین Core Scientific 1 BTC اهدا کرده است.

در اوایل سال 2024، شرکت مدیریت دارایی های رمزنگاری Bitwise متعهد شد 10٪ از سود خود را از بیت‌ویز بیت‌کوین ETF برای پشتیبانی از توسعه منبع باز بیت‌کوین اختصاص دهد. در آن زمان، این شرکت گفت که این وجوه به سمت Brink، OpenSats، و بنیاد حقوق بشر در تلاش برای «اعلام قدردانی» از توسعه دهندگان و محققان شبکه بیت کوین خواهد بود. شرکت سرمایه گذاری VanEck نیز قبلاً متعهد شد که 5٪ از سود بالقوه را از ETF بیت کوین پیشنهادی خود برای حمایت از توسعه دهندگان هسته بیت کوین در Brink اختصاص دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل