سامسونگ در آستانه معرفی نسل چهارم حلقه هوشمند خود با رقابتی عظیم از طرف Oura

سامسونگ در آستانه معرفی نسل چهارم حلقه هوشمند خود با رقابتی عظیم از طرف Oura

سامسونگ اولین حلقه هوشمند خود را در Unpacked 2024 روانه بازار کرد و به دلیل قابلیت های پیشرفته سلامت محور و ساختار سبک تیتانیوم که باعث می شود انگشتر در طول روز راحت باشد، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. قبل از راه‌اندازی آن، جامعه فناوری شباهت‌هایی را بین حلقه اورا و حلقه گلکسی ترسیم کرد و به شباهت‌های چشمگیر آن‌ها اشاره کرد. اگرچه غول فناوری خلاف این را ادعا کرد و مطمئن شد بدون آینه از طریق حمایت قانونی خود، Oura تصمیم گرفته است تا رقابت را با تدارک برای راه‌اندازی حلقه نسل بعدی خود مطابق با گواهینامه‌ای که اخیراً منتشر شده است، شدیدتر کند. اسناد

بعد از اینکه سامسونگ گلکسی رینگ خود را راه اندازی کرد، تصاویری ظاهر شد که نشان می دهد Oura Ring Gen 4 در حال انجام است

کاربران و علاقه‌مندان به فناوری مدت‌هاست که حلقه گلکسی را با حلقه Oura، حتی قبل از راه‌اندازی آن، منعکس می‌کنند. برای مبارزه با این مقایسه، غول فناوری کره جنوبی به طور قانونی از پوشیدنی های جدید خود در برابر هرگونه نقض و مسائل مربوط به حق نسخه برداری، با تاکید بر اینکه هیچ حق ثبت اختراعی نقض نشده است و تقلیدی از رقابت وجود ندارد. در حالی که برای مدتی مشابه‌ها را برطرف کرد، فرآیند صدور گواهینامه اخیر نشان می‌دهد که Oura رقابت شدیدی را پیش می‌برد زیرا حلقه هوشمند نسل بعدی آن برای مقابله با حلقه گلکسی آماده است.

Oura در دسته حلقه های هوشمند پیشرو بوده است، اما با ورود سامسونگ، این بخش شاهد رقابت بزرگی است. به‌طور بالقوه این می‌تواند دلیل تمرکز Oura بر روی آوردن Oura Ring Gen 4 باشد، درست پس از راه‌اندازی حلقه گلکسی و پس از تبدیل شدن به ستاره نمایش. Android Authority اخیراً یک لیست گواهی از Oura Ring 4 آینده را مشاهده کرده است که به این شرکت برای راه اندازی خود آماده می شود. فهرست گواهینامه همچنین حاوی تصاویری است که حلقه جدید Oura را در اندازه 10 و شماره مدل 0A11 را نشان می‌دهد.

طبق تصاویر حلقه Oura 4، ساختار منحنی درونی مانند حلقه کهکشان نخواهد داشت. اما طراحی صاف و شیک‌تری را بدون برجستگی یا برجستگی مشهود انتخاب می‌کند، شبیه به نسخه فعلی Horizon. این گزارش همچنین نشان دهنده برچسب محصول OA12 است، اما در حال حاضر اطلاعات محدودی روی آن موجود است. ما فرض می‌کنیم که OA12 می‌تواند نشان دهد که نوع Oura Ring 4 Heritage مشابه نسخه قبلی خود است. این سند همچنین به گزینه رنگ طلایی برای حلقه هوشمند آینده و امکان سایزهای 7-15 یا حتی گزینه های اندازه بزرگتر اشاره می کند.

هنوز هیچ تاییدی از طرف Oura مبنی بر در دست ساختن حلقه Oura Ring Gen 4 در دست نیست، اما با لیست گواهینامه های اخیر، شواهد کافی در مورد حلقه هوشمند نسل بعدی در دست انجام است. ما امیدواریم که برخی از قابلیت‌های حسگر پیشرفته بزرگ به نسل 4 بیایند، به ویژه با توجه به اینکه چگونه Oura Ring 3 به‌روزرسانی‌های عمده نظارت بر خواب را نشان می‌دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل