گلکسی تب اس 10 پلاس، گلکسی تب اس 10 اولترا قرار است در ماه آگوست وارد تولید شوند، اما تحلیلگر برجسته هیچ برنامه ای برای نسخه پایه نشنیده است.

گلکسی تب اس 10 پلاس، گلکسی تب اس 10 اولترا قرار است در ماه آگوست وارد تولید شوند، اما تحلیلگر برجسته هیچ برنامه ای برای نسخه پایه نشنیده است.

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری تبلت های پرچمدار خود در سه ماهه چهارم سال جاری است و یک تحلیلگر اعلام کرده است که دو مدل گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا در ماه آگوست وارد تولید خواهند شد. چیزی که در مورد آخرین به روز رسانی عجیب است این است که هیچ اشاره ای به نسخه پایه از طرف خرید پنل یا تامین کنندگان نشده است که نشان می دهد غول کره ای آماده است تا تغییری اساسی در خط تولید خود ایجاد کند. این اولین بار نیست که سامسونگ شایعه شده است که به تدریج مدل پایه را حذف می کند به نفع معرفی دو مدل بزرگتر، زیرا به شرکت کمک می کند هزینه های خود را به شدت کاهش دهد.

تحلیل‌گر ادعا می‌کند ماه پیش‌بینی‌شده عرضه Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra اکتبر است

همانطور که راس یانگ، بنیانگذار و مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) گزارش داده است، هر دو گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا در ماه آگوست وارد تولید خواهند شد و انتظار می رود در ماه اکتبر عرضه شوند. در X، یکی از اعضا بلافاصله متوجه شد که تحلیلگر به نسخه پایه گلکسی تب اس 10 اشاره ای نکرده است، بنابراین یانگ اشاره کرد که هیچ اطلاعاتی در مورد پنل این تخته سنگ یا شایعه تولید دیگری وجود ندارد. با نگاهی به سوابق بکر یانگ، می‌توان تصور کرد که سامسونگ تبلت کوچک‌تر را عرضه نخواهد کرد زیرا قصد دارد بیشتر بر روی مدل‌های بزرگ‌تر تمرکز کند.

ناگفته نماند که علیرغم اینکه اپل بزرگترین تولید کننده تبلت در جهان است، فروش iPad همچنان در حال کاهش است، که تنها به این معنی است که سامسونگ به سختی با دستگاه های خود جذب می شود. از نظر مالی، ادامه سرمایه‌گذاری میلیون‌ها در تولید انبوه تبلتی که به سختی به اندازه‌ای به فروش می‌رسد که سامسونگ بتواند پولی را که در مقابلش گذاشته است، بازگرداند، منطقی نیست. درعوض، می‌تواند توجه و منابع خود را بر روی Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra متمرکز کند تا با ارائه صفحه نمایش افزایش‌یافته، همراه با باتری بزرگ‌تر و نرم‌افزار پیشرفته، تجربه‌ای بهبودیافته را به ارمغان بیاورد.

خروج از نسخه موبایل