استارتاپ لایه ۲ بیت کوین Bitlayer ۱۱ میلیون دلار جمع آوری کرد

استارتاپ لایه ۲ بیت کوین Bitlayer ۱۱ میلیون دلار جمع آوری کرد

Bitlayer می گوید در سری A راند خود به رهبری فرانکلین تمپلتون و ABCDE 11 میلیون دلار جمع آوری کرده است و مجموع بودجه خود را به 16 میلیون دلار رسانده است.

بیت کوین متمرکز بر layer-2 راه حل Bitlayer 11 میلیون دلار را در دور سرمایه گذاری سری A تحت رهبری فرانکلین تمپلتون و ABCDE برای گسترش لیستی از پروتکل های پشتیبانی شده با اکوسیستم ساخته شده در بالای BitVM، سیستمی که اجازه می دهد قراردادهای هوشمند در شبکه بیت کوین اجرا شود.

اگرچه ارزش‌گذاری شرکت فاش نشد، انتظار می‌رود سرمایه جدید توسعه پلتفرم Web3 Bitlayer را تقویت کند، که در بالای BitVM عمل می‌کند، سیستمی که قراردادهای هوشمند را در اکوسیستم بیت‌کوین امکان‌پذیر می‌سازد.

BMAN، شریک مدیریت ABCDE Capital، در اظهار نظر در مورد بودجه، توضیح داد که موقعیت منحصر به فرد Bitlayer در جمع آوری بیش از 500 میلیون دلار در کل ارزش قفل شده با تقریباً 300 پروژه، نقش محوری آن را در شبکه بیت کوین نشان می دهد.

BMAN در بیانیه مطبوعاتی روز سه‌شنبه افزود: «همان‌طور که تأیید بومی بیت‌کوین را متوجه می‌شود، Bitlayer به اولین لایه ۲ بومی بیت‌کوین تبدیل می‌شود، لحظه‌ای مهم در تاریخ بیت‌کوین».

با سرمایه تازه، Bitlayer می‌خواهد اکوسیستم خود را با پشتیبانی از پروتکل‌های Web3 که به‌طور خاص در آن ساخته شده است، گسترش دهد. علاوه بر این، این وجوه به سمت توسعه Mainnet-V2 Bitlayer، یک مجموعه بومی بیت کوین، که در آن انتقال وضعیت لایه 2 “توسط یک سیستم اثبات سازگار با بیت کوین که هم ZK و هم اثبات تقلب را ترکیب می کند، محافظت می شود.” /p>

در ماه فوریه، Pantera Capital غول سرمایه گذاری مخاطره آمیز متمرکز بر رمزارز پیش‌بینی کرد که اکوسیستم مبتنی بر بیت‌کوین در بخش مالی غیرمتمرکز می‌تواند صدها میلیارد دلار نقدینگی را از طریق پروتکل‌های Web3 انباشته کند، به‌ویژه اگر به سهم‌های بازار مشابهی دست یابد. بلاک چین اتریوم.

از لحاظ تاریخی، برنامه‌های غیرمتمرکز روی اتریوم بین 8 تا 50 درصد از ارزش بازار آن را تشکیل می‌دهند که رقم فعلی حدود 25 درصد است. بر اساس این نسبت ها، Pantera Capital تخمین می زند که بیت کوین می تواند هجوم تقریباً 225 میلیارد دلاری به ارزش داشته باشد.

در این نسخه، استارت‌آپ فاش کرد که Stake Capital Group، WAGMI Ventures، Skyland Ventures، و GSR Ventures، در میان دیگران، نیز از این بودجه حمایت کردند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل