استودیو LightSpeed ​​از امکانات جدید ضبط عملکرد پرده برداری کرد

استودیو LightSpeed ​​از امکانات جدید ضبط عملکرد پرده برداری کرد

LightSpeed ​​Studios یک نام پیشرو در توسعه بازی است و استودیوهایی در سراسر جهان دارد. امروز، آنها از یک مرکز جدید و پیشرفته برای ضبط عملکرد و واقعیت مجازی خبر دادند که از ابتدا برای پیشرفت صنعت سرگرمی طراحی شده است. این مرکز در تلاش برای تولید بیشتر در سطح جهانی، کمک به تولیدات محلی، و پشتیبانی از مشاغل در زمینه ضبط حرکت، ضبط صدا، ویرایش ویدیو، مجازی و پس از تولید است.

LightSpeed ​​LA که در سال 2019 تأسیس شد، زیرمجموعه LightSpeed ​​Studios است که Tencent مالک آن است. استودیو LightSpeed ​​به توسعه مشترک PUBG Mobile، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تلفن همراه با سرویس زنده در حال حاضر کمک کرد.

در حال حاضر، اولین بازی در حال تولید که توسط استودیوی LightSpeed ​​در لس آنجلس ساخته می‌شود، یک بازی سه‌گانه با عنوان The Last Sentinel است که تروی بیکر به عنوان کارگردان عملکرد آخرین نگهبان. این اولین بازی است که با استفاده از این فناوری نوآورانه برای ساخت یک بازی RPG جهان باز در توکیو آینده نگر توسعه یافته است.

“این تسهیلات جدید نقطه عطفی در تعهد ما به جابجایی مرزهای خلاقیت در LightSpeed ​​Studios و LightSpeed ​​L.A. است، و یک بازی عالی برای Last Sentinel است، یک بازی با جاه‌طلبی روایی، مهارت فنی، و وفاداری بصری. استیو سی. مارتین، نایب رئیس استودیو لایت اسپید و مدیر کل لایت اسپید لس آنجلس، گفت. رستگاری 2.

علاوه بر استیو سی. مارتین، این استودیو دارای افراد بسیار با استعداد زیادی است که در آن کار می کنند، با افرادی از پیشینه RockStar Studios، BioWare، 2K، و بسیاری دیگر. امکانات ضبط عملکرد LightSpeed ​​Studio دارای حجم عظیم 38000 فوت مکعب در دو طبقه برای کار است و می تواند حداکثر 35 کارمند را در خود جای دهد تا در صورت لزوم، پیشرفته ترین تولیدات را انجام دهند.

“کار با LightSpeed ​​Studios و تیم برجسته در این تروی بیکر، مدیر اجرایی Last Sentinel می‌گوید: «امکانات چیزی جز هیجان‌انگیز نیست.»

در این امکانات، توسعه‌دهندگان می‌توانند به ضبط حرکت با کیفیت بالا و واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند چاپ سه بعدی را در محل انجام دهند، در صورتی که در هر زمان معینی نیاز به چندین وسیله باشد. اتاق‌ها و دفاتر کنفرانس به کارکنان اجازه می‌دهند در تولید از راه دور شرکت کنند.

در حین کار بر روی Last Sentinel، استودیو LightSpeed ​​مسئول توسعه مشترک PUBG Mobile است. آنها به توسعه بیش از 50 بازی در سطح جهانی در چندین پلتفرم و ژانر کمک کرده اند. آنها پر از کارگران پرشور هستند که مصمم هستند به پیشرفت علم هنر و سرگرمی کمک کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل