آخرین به‌روزرسانی مشخصات حالت PlayStation 5 Pro در No Man’s Sky کشف شد. Worlds Part I به بالاترین تعداد بازیکنان همزمان در Steam می رسد

آخرین به‌روزرسانی مشخصات حالت PlayStation 5 Pro در No Man’s Sky کشف شد. Worlds Part I به بالاترین تعداد بازیکنان همزمان در Steam می رسد

نام رمز PlayStation 5 Pro Trinity در آخرین به‌روزرسانی No Man’s Sky به همراه جزئیاتی در مورد بهبودهای گرافیکی که بازی در هنگام اجرا بر روی به‌روزرسانی سخت‌افزاری که هنوز معرفی نشده است، کشف شد.

همانطور که توسط ThatBomberBoi گزارش شده است، به‌روزرسانی جدید برای ویژگی‌های بازی محبوب یک گرافیک از پیش تعیین شده برای Trinity، نام رمز پلی استیشن 5 پرو، که نوعی دیگر از تایید این است که این سیستم با وجود اینکه هنوز فاش نشده است، در دسترس است. در مورد پیشرفت‌هایی که No Man’s Sky هنگام اجرا بر روی سیستم انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد که هیچ پیشرفت عمده‌ای به جز مقیاس‌بندی وضوح پویای کمتر تهاجمی نسبت به پلی‌استیشن 5 پایه، جلوه‌های آب بهتر، و موارد بسیار کمی دیگر وجود نخواهد داشت. با این حال، همانطور که ThatBomberBoi اشاره کرد، این بازی می‌تواند به صورت داخلی از منابع سیستم بهتر استفاده کند، بنابراین هنوز هم می‌تواند برخی پیشرفت‌ها فراتر از مواردی که توسط پیش‌تنظیم داده‌های Trinity آشکار شده است، وجود داشته باشد.

در کنار ارائه شواهد بیشتر مبنی بر واقعی بودن PlayStation 5 Pro، به‌روزرسانی جدید No Man’s Sky باعث شد که بازی به نقطه عطفی دیگری برسد. پس از انتشار Worlds Part I، این بازی به بیشترین تعداد بازیکنان همزمان خود در Steam رسید که به 48,821 دیروز 21 جولای. خیلی تعجب آور نیست، با توجه به اینکه چقدر بازی توسط به روز رسانی.

پلی استیشن 5 پرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما گفته می شود که هنوز در مسیر قرار دارد. انتشار در سال 2024. به محض اینکه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفت، اطلاعات بیشتری درباره سیستم شایعه شده به شما اطلاع خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل