یک مهندس سابق سامسونگ به دلیل افشای فناوری حساس OLED به چین به ارزش 25 میلیون دلار به 6 سال زندان در کره جنوبی محکوم شد.

یک مهندس سابق سامسونگ به دلیل افشای فناوری حساس OLED به چین به ارزش 25 میلیون دلار به 6 سال زندان در کره جنوبی محکوم شد.

دادگاهی در سوون، پرجمعیت‌ترین استان کره جنوبی، یک مهندس ارشد سابق سامسونگ را به دلیل افشای حدود 340 میلیون وون فناوری OLED به چین به بیش از نیم دهه زندان محکوم کرد. این رقم تقریباً به 24.5 میلیون دلار تبدیل می‌شود، و آن را تبدیل به یک بخش مناسب از تغییر می‌کند که به رقیبی فروخته شد که از نگاهی به آن و بهره‌گیری از انبوه فناوری پیشرفته صفحه‌نمایش تولید شده توسط بزرگ‌ترین سازنده پنل‌های OLED در جهان سود زیادی می‌برد. جهان.

مهندس سابق سامسونگ قانون پیشگیری از رقابت ناعادلانه و حفاظت از اسرار تجاری را نقض کرد و مشخص شد که بین سال‌های 2018 تا 2020 به شرکت‌های چینی فروخته است

همانطور که کره جونگانگ دیلی گزارش داد، محقق سابق تحت محاکمه قرار گرفته بود، اما با قید وثیقه آزاد شد، زیرا مدت بازداشت وی در ماه مارس به پایان رسیده بود. پس از انقضا، وی بار دیگر بازداشت و در روز پنجشنبه محکوم شد. قاضی Ha Sang-je در زیر بیان کرد که برای افرادی که اقدام به سرقت فناوری پیشرفته یک کشور می کنند باید مجازات سختی در نظر گرفته شود.

“طرف متهم به اشتباه از فناوری استفاده کرده است که شرکت مبالغ هنگفتی را در دوره های زمانی طولانی برای توسعه آن سرمایه گذاری کرده است، که بسیار محکوم است. je از حکم خود گفت. برای حفاظت از فناوری پیشرفته کشور مجازات سختی لازم است. هیچ شرایطی که به اندازه کافی معقول باشد برای تعلیق مجازات متهم در نظر گرفته نشده است.»

این کارمند در اکتبر سال گذشته به اتهام دستیابی غیرقانونی سیستم های نوری برای فناوری آنیل لیزری اگزایمر یا ELA متهم شد. برای کسانی که نمی دانند، این فناوری در تولید پنل های OLED سامسونگ و چاپگرهای جوهرافشان OCR به کار می رود. پس از استعفا از سمت خود، مهندس سابق یک شرکت نمایشگر را تأسیس کرد که پایگاه عملیاتی آن در کره جنوبی و چین مستقر شده بود و قصد داشت فناوری OLED را از شرکت خود قاچاق کند و آن را به رقابت بفروشد.

علاوه بر کارمند سابق، پنج نفر نیز بودند که با متهم تبانی کردند و در اوت 2020 کیفرخواست صادر شدند. از این پنج نفر، سه نفر متعلق به سامسونگ بودند که بین دو تا سه سال محکوم شدند، در حالی که بقیه محکوم شدند برای دو نفر حکم تعلیق صادر شد.

منبع خبر: دیلی جونگانگ کره

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل