نتانیاهو به دنبال دیدار با ترامپ است

نتانیاهو به دنبال دیدار با ترامپ است

۱۴:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال دیدار با دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه نوشت: دستیاران نتانیاهو همچنان در تلاش هستند تا با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ملاقاتی داشته باشند و به دفتر وی پیام دادند که نخست وزیر می‌خواهد با او دیدار کند، با این امید که این اتفاق بیفتد. 

این روزنامه صهیونیستی افزود: منابع نزدیک به نتانیاهو با احتیاط پیش‌بینی کرده‌اند که دیدار با ترامپ در نهایت انجام خواهد شد، اما هنوز هیچ قطعیتی در مورد آن وجود ندارد و مشخص نیست که این دیدار در کجا برگزار خواهد شد.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: اگر جلسه‌ای برگزار شود، در واشنگتن نخواهد بود و احتمالا نتانیاهو به نیویورک یا فلوریدا برای دیدار با ترامپ سفر خواهد کرد.

 این احتمال وجود دارد که نتانیاهو در پایان هفته نیز در آمریکا بماند. به گزارش این رسانه صهیونیستی، این تصادفی است و شاید هم اینطور نباشد که پسرش یائیر نتانیاهو (که در میامی زندگی می‌کند) روز جمعه تولد خود را جشن می‌گیرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه گفت که تلاش‌هایی برای هماهنگی دیدار نتانیاهو و ترامپ در حال انجام است. از سویی دیگر به دلیل اختلافات با بایدن، این اولین سفر نتانیاهو به واشنگتن از زمان تشکیل کابینه‌اش در دسامبر ۲۰۲۲ است.

مترجم: مینا عظیمی

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل