کاربران کامپیوتر Forza Motorsport می توانند RTGI را از طریق New Mod اضافه کنند

کاربران کامپیوتر Forza Motorsport می توانند RTGI را از طریق New Mod اضافه کنند

اگر پیش از انتشار Forza Motorsport را به خاطر دارید، ممکن است به یاد بیاورید که توسعه دهنده Turn 10 Studios نوید افزودن روشنایی جهانی با ردیابی پرتو (RTGI) پس از پرتاب را داده است. با این حال، نه ماه پس از اولین عرضه بازی در اکتبر 2023، هیچ اشاره ای به این ویژگی در ظرفیت رسمی نشده است.

خوشبختانه، کاربر انجمن Forza Motorsport Viper3dc کشف راهی برای فعال کردن RTGI در رایانه شخصی از طریق یک ‘mod’. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل های XML را از پوشه Visual Target (در پوشه Forza MotorsportContentmediapcfamilyrenderscenarios) بردارید و آنها را در پوشه Ultra کپی کنید، بنابراین تنظیمات Ultra را بازنویسی کنید.

Alexander Battaglia از Digital Foundry اکنون مود را تجزیه و تحلیل کرده است و پیدا کرده است نشان می دهد که تصاویر را به روش های مختلف فراتر از روشنایی جهانی ردیابی شده با اشعه بهبود می بخشد. به عنوان مثال، از پیش تنظیم شده Visual Target فاصله ترسیم، سطح جزئیات و تراکم جسم، از جمله چمن را بهبود می بخشد.

جالب است که این پیش‌تنظیم انعکاس‌های ردیابی پرتو را نیز گسترش می‌دهد تا روی مواد خشن‌تر اعمال شود. برای مثال، هنگام استفاده از نمای کابین خلبان، این بسط تصاویر را بسیار بهبود می بخشد.

البته، بزرگترین پیشرفت بصری از فعال کردن RTGI حاصل می‌شود، که سایه‌های محیط را در جزئیات مسیرهای مختلف افزایش می‌دهد و نور جهشی را اضافه می‌کند و به نورهای محلی اجازه می‌دهد رنگ سطوحی را که منعکس می‌شوند به خود بگیرند.

هر چند اخطارهای مختلفی برای اصلاح Forza Motorsport وجود دارد. ممکن است باگ‌های بصری و خرابی‌ها وجود داشته باشد، و به نظر نمی‌رسد که بازپخش‌ها از انعکاس‌های ردیابی پرتوی درستی استفاده نمی‌کنند، به این معنی که گیم‌پلی در واقع بهتر به نظر می‌رسد. علاوه بر این، به نظر می رسد RTGI گهگاه نویز قابل مشاهده و حتی کمی سوسو زدن ایجاد می کند، و به نظر می رسد که باران در شب به اشتباه در جاده ها منعکس می شود. البته هزینه عملکرد اضافه نیز وجود دارد. با RTX 3080 در 1440p، حالت Visual Preset 27% کندتر از Ultra Preset در هنگام استفاده از نمای پیش‌فرض دوربین اجرا می‌شود. هزینه عملکرد با نمای دوربین کابین خلبان حتی بالاتر است و با فعال کردن حالت تا 40٪ عملکرد کندتر می شود.

با توجه به اینکه Turn 10 هنوز به طور رسمی این تنظیمات گرافیکی پیشرفته را در بازی فعال نکرده است، باید انتظار این نکات منفی را داشت. در حال حاضر می توان آنها را به عنوان پیش نمایش یک به روز رسانی احتمالی آینده در نظر گرفت.

در مورد به‌روزرسانی‌های زنده، توسعه‌دهندگان پچ 10 را در اوایل این ماه منتشر کردند و چند ویژگی جزئی را همانطور که در تغییر رسمی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل