NFT ها شتاب صعودی خود را حفظ می کنند، حجم فروش بیش از 107 میلیون دلار است

NFT ها شتاب صعودی خود را حفظ می کنند، حجم فروش بیش از 107 میلیون دلار است

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها برای دومین هفته متوالی شاهد افزایش حجم فروش بودند و به 107 میلیون دلار رسیدند — 8.5 درصد افزایش.

افزایش قابل توجهی در تعداد خریداران NFT با این رشد همراه بود و به 488141 رسید. – افزایش خیره کننده 89.56٪.

از سوی دیگر، تعداد فروشندگان NFT نیز 69.8 درصد افزایش یافت و در مجموع به 198450 نفر رسید که نشان دهنده بهبود محیط معاملاتی و افزایش تعامل بازار است.

در زیر خلاصه ای از آنچه در هفته گذشته در بازار NFT رخ داده است.

است

اتریوم پیشتاز است در حالی که سولانا و بیت کوین دنبال می‌شوند

بلاک چین بر اساس حجم فروش هفتگی NFT | منبع: CryptoSlam

در چند هفته گذشته، اتریوم (ETH) همچنان بر NFT تسلط دارد بازار با فروش کل 36.6 میلیون دلار، تقویت شده توسط 35236 خریدار – افزایش 46.31 درصدی نسبت به هفته قبل. 

سولانا (SOL) با ثبت 26.15 میلیون دلار به عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر شد. در کل فروش، به لطف افزایش قابل توجه 114.07٪ در خریداران.

بازار NFT بیت کوین (BTC) نیز افزایش قابل توجهی داشته است. با فروش کل به 21.4 میلیون دلار، که ناشی از افزایش خیره کننده 222.29٪ در خریداران است.

Polygon (MATIC)، که دومین عملکرد برتر را در هفته قبل، شاهد کاهش بیش از 15 درصدی مجموع فروش آن بود که آن را به رتبه چهارم، درست جلوتر از Immutable (IMX).

سایر عملکردهای قابل توجه مربوط به Zora و Blast بود که دو درصد افزایش در حجم فروش را به ترتیب با 463% و 227% به ثبت رساندند.

مجموعه های برتر: Solana Monkey Business می درخشد

<شکل کلاس = "wp-block-image">

رتبه بندی مجموعه NFT بر اساس حجم فروش هفتگی | منبع: CryptoSlam

در میان برترین مجموعه‌های NFT، Solana Monkey Business با 4.86 میلیون دلار فروش پیشتاز این بسته بود که نشان دهنده افزایش 168.38 درصدی است. این مجموعه همچنین در معاملات (137.34 درصد) و تعداد خریداران (130.84 درصد) رشد چشمگیری داشته است. 

نزدیک به پشت سر مجموعه DMarket در بلاک چین Mythos بود که 4.01 میلیون دلار فروش داشت. جالب اینجاست که این تنها مجموعه در بین 5 مورد برتر از نظر حجم فروش بود که افت تعداد معاملات و خریداران را به ثبت رساند.

Immutable’s Gods Unchained Cards نیز با فروش 3.8 میلیون دلاری خبرساز شد که نشان دهنده افزایش 61.35 درصدی است. این مجموعه شاهد رشد قابل‌توجهی در تراکنش‌ها (76.31%) و خریداران (41.21%) بود که نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون کارت‌های معاملاتی مبتنی بر بلاک چین است.

NFTها و توکن های طرفدار پرفروش

از نظر فروش انفرادی، Autoglyphs #167 اتریوم با فروش 274,561 دلار پیشتاز شد و پس از آن Protoshrooms بیت کوین با قیمت 148,574 دلار قرار گرفت. فروش قابل توجه دیگر شامل kNFT: Locked kUSDT BNB و Umoja Synths از BNB بود که تنوع و گستردگی بازار NFT را در بلاک چین های مختلف برجسته می کند.

<شکل کلاس = "wp-block-image">

5 توکن برتر طرفداران بر اساس حجم فروش

همانطور که در جدول بالا از CryptoSlam مشاهده می‌شود، توکن‌های فن نیز همچنان شاهد بودند. رشد انفجاری، با توکن گالاتاسرای در بلاک چین Chiliz که فروش 280.5 میلیون دلاری را به ثبت رساند. این نشان دهنده افزایش 70149.47 درصدی است.

اف سی بارسلونا و پاری سن ژرمن با حجم فروش قابل توجهی دنبال شدند که نشان دهنده محبوبیت فزاینده NFT های مرتبط با ورزش است.

پیامدهای بازار

آخرین عملکرد بازار NFT نشان‌دهنده یک چرخش قابل توجه است که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و علاقه مجدد سرمایه‌گذاران پس از یک دوره کاهش حجم فروش است. 

این دومین هفته متوالی بهبود فروش است که حاکی از روند صعودی بالقوه است. شایان ذکر است، این تجدید حیات در بحبوحه افزایش گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال، که در حال حاضر 2.55 تریلیون دلار ارزش دارد، رخ می‌دهد. 

ارزهای رمزنگاری عمده مانند بیت کوین، اتریوم، BNB، و سولانا همه ثبت شده قیمت دو رقمی طی هفته گذشته جهش کرد و خوش بینی را در فضای دارایی دیجیتال بیشتر کرد.

ارتباط بین افزایش قیمت کریپتو و بهبود بازار NFT می‌تواند نشانه‌ای از تقویت اعتماد در میان سرمایه‌گذاران باشد و لحن مثبتی را برای هفته‌های آینده ایجاد کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل