نازیبایی‌های بصری هسته مرکزی قم زیبنده این شهر نیست

نازیبایی‌های بصری هسته مرکزی قم زیبنده این شهر نیست

۱۴:۵۸ ۳۱ تير ۱۴۰۳

سید محمد آقامیری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در استانداری قم برگزار شد،گفت: پروژه شهید کاظمی در هسته مرکزی قم که غیرفعال است باید تعیین تکلیف شود.

استاندار قم با بیان اینکه نازیبایی‌های بصری در هسته مرکزی قم زیبنده این شهر نیست بیان کرد: مسیر واگذاری پرونده پروژه شهید کاظمی برای تعیین تکلیف به استان قم باید پیگیری تا تصمیمات لازم در راستای اجرایی شدن آن اتخاذ شود.

آقامیری تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم باید تسریع شود و با توجه به اینکه برخی از پروژه‌ها با کمبود نقدینگی مواجه هستند، تعدادی از بانک‌ها و بخش خصوصی برای ورود و سرمایه گذاری در این پروژه‌ها آمادگی دارند که از این ظرفیت باید استفاده شود.

او در ادامه بیان کرد: روند تملک و آزادسازی مغازه‌های اطراف قبرستان نو از سوی شهرداری قم کار قابل تحسین و تقدیر بود که از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تشکر می‌کنیم.

آقامیری اضافه کرد: باید برای تملک مغازه‌های داخل محدوده امنیتی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز برنامه ریزی کرد و با همراهی‌هایی که با مالکان صورت می‌گیرد این کار نیز باید اجرایی شود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان قم بر بازسازی و بهسازی محلات اطراف حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و زائران تاکید کرد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل