پزشکیان با انتخاب افراد کاردان مشکلات اقتصادی مردم را حل کند/ وزرای دولت باید جهادی باشند

پزشکیان با انتخاب افراد کاردان مشکلات اقتصادی مردم را حل کند/ وزرای دولت باید جهادی باشند

۰۷:۰۰ ۳۱ تير ۱۴۰۳

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های دولت چهاردهم، گفت: مشکل اصلی این روزهای کشور بحث اقتصادی و معیشت مردم است.

وی افزود:  رئیس جمهور منتخب باید با انتخاب افراد توانمند در حوزه اقتصادی و با مشورت با کارشناسان این حوزه در کوتاه‌ترین زمان مشکلات اقتصادی را به حداقل برساند، آقای پزشکیان باید با انتخاب افراد اصلح و کاردان و با تمرکز بر روی مسائل اقتصادی مشکلات این حوزه را حل کند.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس با تاکید بر اینکه وزرای دولت آتی باید جهادی و پرکار باشند، افزود: در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان این آب و خاک است حل و فصل مشکلات تلاش شبانه‌روزی دولت را می‌طلبد که در این راستا باید کابینه‌ای جوان با پشتوانه عملکردی خود تشکیل شود.

 حسینی‌کیا تصریح کرد: با انتخاب افراد اصلح و نخبگان و با استفاده از نظرات کارشناسان می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد و قطعاً اقتصاد و حل مشکلات معیشتی باید از اولویت‌های اصلی دولت چهاردهم باشد.

وی در پایان متذکر شد: یکی از راههای حل مشکلات اقتصادی نگاه به همسایگان است و ما یک فرصت کلیدی در تجارت با بخش خصوصی همسایگان داریم و دولت باید این فرصت را برای بخش خصوصی ایجاد کند تا تعاملات میان دو طرف ایجاد شود.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل