دسترسی اولیه Soulframe اواخر امسال آغاز می شود. Overworld از مناطق باز Warframe بزرگتر است

دسترسی اولیه Soulframe اواخر امسال آغاز می شود. Overworld از مناطق باز Warframe بزرگتر است

Digital Extremes Wccftech را به پیش‌نمایش رسانه‌ای اخیر TennoCon 2024 دعوت کرد، جایی که باید Soulframe از قبل.

این ارائه با اولین نگاه به فرآیند سفارشی‌سازی کاراکتر آغاز شد، جایی که بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های فیزیکی مادرشان (صورت، مو، چشم و غیره) را برای تعیین ویژگی‌های خود انتخاب کنند. مادر شخصیت بازیکن یک Night Maiden است، نقشی که به عنوان یک بخش از شهرستان های مختلف در بخشی از جهان که بازی در آن جریان دارد، توصیف می شود.

سپس توسعه‌دهندگان به بحث در مورد مقدمه Warsongs پرداختند، افسانه‌ای که جهان، شخصیت‌ها و جانوران آن را معرفی می‌کند. این نگاهی گذرا به یک رویکرد تجربی برای انتخاب ها و طراحی شخصیت است. به عنوان یک فرستاده، بازیکنان باید نفرین Ode را درمان کنند تا فرهنگ و خاطرات فراموش شده را به موجودات آلکا بازگردانند.

نسب یک موضوع بزرگ در Soulframe است. بازیکنان اجداد مختلفی را در Nightfold (نوعی بعد موازی) جمع می کنند تا از مهارت های خود استفاده کنند. در این ارائه، Digital Extremes Verminia، جادوگر موش را معرفی کرد، که می تواند سفارشی سازی لوازم آرایشی را افزایش دهد و در عین حال در ساخت معجون ها، اکسیرها و سایر تنتورها نیز کمک کند. جالب اینجاست که تاییدیه دریافت کردیم که تا زمانی که هیچ دشمنی در اطراف وجود نداشته باشد، می‌توانید از هر کجای دنیا به Nightfold برگردید، که به شما امکان می‌دهد به راحتی کارها را بسازید یا فقط در صورت نیاز دنده را عوض کنید.

Digital Extremes ساختار Soulframe را Overworld می‌نامد، یک جهان فوق‌العاده “بسیار بزرگ”. بعداً، در طول پرسش و پاسخ، از من خواستم تا با مناطق باز Warframe مقایسه کنم و به من گفتند که جزیره شروع دو برابر بزرگتر از Plains of Eidolon است. با این حال، استودیو زمان زیادی را صرف افزودن تراکم محتوا به جای تمرکز بر اندازه نقشه می کند.

توسعه‌دهندگان همچنین اولین نگاهی به دشمن جدیدی به نام Nimrod ارائه کردند که رعد و برق و نور را دستکاری می‌کند در حالی که کارکنان غوغاهای ویرانگر تسلا را به کار می‌گیرند.

سپس متوجه شدیم که بازی بعدی توسعه دهندگان Warframe در اواخر سال جاری به شکلی از دسترسی اولیه عرضه خواهد شد. Preludes (ساخت فعلی Pre-Alpha) قرار است در پائیز امسال به روی همه باز شود، اگرچه توسعه دهندگان هشدار دادند که ممکن است در ابتدا سخت باشد، درست مانند Warframe که در سال 2013 عرضه شد. مدیر خلاق Soulframe، Geoff Crookes در یک گزارش گفت: بیانیه:

آزمایش بسته ای که با جامعه خود انجام داده ایم بسیار تأثیرگذار بوده است. ما چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و هر روز به گوش دادن و یادگیری ادامه می‌دهیم. ما امیدواریم پاییز امسال این را به روی بازیکنان بیشتری باز کنیم. همه چیز هنوز در لبه ها ناهموار است، اما این بخشی از سبک ما است – بازخورد برای ما مهم است و ما واقعاً آن را به طور منظم تکرار می کنیم.

چیزهایی از Founder’s Packs وجود خواهد داشت، اما Digital Extremes سعی می کند آن را «کمتر انحصاری» نسبت به Warframe کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل