از بزرگترین همخوانی سرود حجاب تا چادری شدن ۳۱۳دختر کم حجاب در اجتماع دختران انقلاب

از بزرگترین همخوانی سرود حجاب تا چادری شدن ۳۱۳دختر کم حجاب در اجتماع دختران انقلاب

۱۲:۳۸ ۳۰ تير ۱۴۰۳

بهاره جنگروی فرمانده دختران انقلاب در نشست خبری اجتماع صد هزار نفری خانوادگی حجاب، دختران انقلاب گفت: مجموعه مردمی دختران انقلاب هشت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است،در خیلی مراکز از حوزه تا دانشگاه و بین مردم حضور داشتیم و در این مدت مورد استقبال قرار گرفتیم.

وی افزود:  دختران انقلاب علمدار جریان امر به معروف و نهی از منکر شدند و جمعیت ما دانشجویان و حوزویان پخته بودند که جریانی در کشور راه انداختند.فعالیت ما مصادف کشف حجاب دختران خیابان انقلاب شد که روسریشان را به چوب آویزان و تقاضای تابعیت دیگر کشور‌ها را داشتند. ما دختران انقلابی تشکیل دادیم که برای کم حجاب‌ها هم بود، کسانی که دلشان برای وطن، مردم و اسلام می‌تپید.

جنگروی توضیح داد: اولین اجتماع ما در میدان شهدا بود، کارویژه ما نخست انگیزه دادن به دختران کم حجاب و کنشگری در سطح جامعه و همینطور دختران بی حجاب که دلشان برای کشور و انقلاب هنوز می‌تپد و نمی‌دانند پشت پرده کشف حجابش چیست.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم با تئاتر و تعزیه در مراکز عمومی نشان دهیم دختران ما دل‌هایشان با ائمه است.در چهارم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی  قرار است ۳۱۳دختر کم حجاب دراین مراسم به خواسته خود چادری شوند و من میگویم قرار است همین تعداد موشک به قلب تلاویو بخورد. این مراسم با حضور خانواده شهید رییسی و دیگر خانواده شهدا همراه با اهدای روسری متبرک حرم امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تجمع عظیم دختران انقلاب خانوادگی خواهد بود، این مردم به هر کاندیدایی که رای دادند پای حجاب و انقلاب هستند. تقاضای ما از مردم این است که به موقع در محل حاضر شوند تا پشت در‌ها نمانند.

وی اظهار داشت: بزرگترین همخوانی سرود حجاب به سروده ابوذر روحی با همخوانی ۲هزار دختر محجبه صورت می‌گیرد. همین جا از همه کاندیدا‌های ریاست جمهوری و آقای پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند.

 

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل