اتریوم و سولانا با افزایش بیت کوین سطوح کلیدی را لمس می کنند

اتریوم و سولانا با افزایش بیت کوین سطوح کلیدی را لمس می کنند

بیت کوین به بالای 66000 دلار جهش کرد و به بالاترین سطح خود از اواسط ژوئن که قیمت ها بالای 67000 دلار بود رسید.

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر 4.7 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است زیرا خریداران در حدود 66670 دلار هستند. در همین حال، اتریوم (ETH) به بالای 3500 دلار و سولانا (SOL) بالای 170 دلار معامله می شود – به ترتیب با 3% و 8% سود.

سایر آلتکوین ها نیز مثبت معامله می شوند، با BNB (BNB) 4.9٪، Dogecoin (DOGE) 4.5٪ و Cardano (ADA)، 3٪.

بیت کوین در بحبوحه قطعی جهانی فناوری اطلاعات افزایش یافت

جهش قیمت بیت کوین در حالی رخ داد که صحبت ها در مورد گنجاندن بالقوه ارز دیجیتال معیار به عنوان یک ذخیره ملی استراتژیک برای ایالات متحده ادامه داشت.

کلید جهش بیت کوین به بالاترین حد روزانه به بالای 66800 دلار، هرج و مرج همراه با قطعی بزرگ فناوری اطلاعات بود< /a> روز جمعه، با توقف خطوط هوایی و اختلال در بانک‌ها، رسانه‌ها و سایر شرکت‌های جهانی.

این قطعی به دنبال به‌روزرسانی نرم‌افزار توسط غول امنیت سایبری CrowdStrike بود.

از آنجایی که قطع‌های گسترده سایبری نقاط قوت بیت‌کوین را برجسته کرد، به نظر می‌رسید که بازار سرنخ‌هایی را برای یک بازگشت جدید دریافت کند. این فضا همچنین شاهد افزایش عظیمی در حجم ETF نقطه ای بود.

با افزایش قیمت بیت کوین، شلوارک احساس درد می کند

در همین حال، افزایش قیمت‌ها شورت‌ها را از بین برد. به عنوان مثال، در ساعت گذشته، در ساعت 14:24 ET روز جمعه، بیش از 6 میلیون دلار شورت بیت کوین نقد شد – در مقایسه با تنها 79700 دلار در موقعیت های خرید.

داده‌ها نشان می‌دهند که انحلال‌ها در چهار ساعت گذشته، شرط‌های بیت کوین نزولی به ارزش بیش از 12 دلار را نشان می‌دهند. میلیون نقدینگی در مقایسه با حدود 1.6 میلیون دلار طولانی مدت.

در بازار گسترده تر، بیش از 30 میلیون دلار شورت در چهار ساعت گذشته نقد شده است. این از نقدینگی‌های طولانی مدت با حاشیه بزرگی پیشی می‌گیرد، زیرا تنها 5.3 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید در این دوره جبران شده است.

روز پنجشنبه، تحلیلگران Santiment به اشاره کردند به افزایش موقعیت های فروش بیت کوین بازار، با قیمت بیت کوین زیر 63 هزار دلار. انحلال ها با افزایش قیمت بیت کوین به بالای 66800 دلار افزایش یافت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل