بر اساس برخی یافته های اخیر، تنظیمات همرفل الدر اسکرولز ششم به شدت به آن اشاره شده است

بر اساس برخی یافته های اخیر، تنظیمات همرفل الدر اسکرولز ششم به شدت به آن اشاره شده است

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره The Elder Scrolls VI وجود دارد، اما برخی یافته‌های اخیر ممکن است راهنمایی نسبتاً محکمی در مورد تنظیمات بازی ارائه کرده باشند.

همانطور که در Reddit توسط nitsuaztnarf مشاهده شد، یک حساب Pinterest فعال از Bethesda کارمند Game Studios حاوی تعداد زیادی پین برای مفاهیم مربوط به ورودی جدید سری است. با قضاوت از روی این پین‌ها، قطعاً به نظر می‌رسد که بازی در Hammerfell تنظیم می‌شود، استان پهناوری واقع در غرب تامریل، پوشیده از جنگل‌ها، رشته کوه‌های پر درخت، علف‌زارهای نیمه گرمسیری، باتلاق‌ها و بیابان‌ها. این مدت طولانی است که شایعه شده است و به نظر می رسد اینجا تایید شده است.

در حالی که این می‌توانست کاملاً هیچ باشد، چیزی که این یافته مربوط به The Elder Scrolls VI را جالب می‌کند این است که چگونه نمایه از زمان انتشار Starfield عمدتاً تصاویر و مفاهیم مربوط به فانتزی را سنجاق می‌کند، که نشان می‌دهد اینها واقعاً بوده‌اند. برای ورودی جدید مجموعه سنجاق شده است، و این واقعیت که نمایه چند ساعت پس از اشتراک‌گذاری در Reddit به صورت خصوصی تنظیم شد، تلاشی برای پنهان کردن چیزی که قرار نبود کشف شود.

در مورد The Elder Scrolls VI اطلاعات بسیار کمی وجود دارد. این بازی در سال 2018 همراه با Starfield معرفی شد، اما هنوز حداقل پنج سال دیگر. به گفته تاد هاوارد، این شبیه‌ساز دنیای فانتزی نهایی خواهد بود، بنابراین باید یک گام بزرگی در مقایسه با نسخه قبلی خود.

The Elder Scrolls VI در حال حاضر در حال توسعه است. تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل