به‌روزرسانی Honkai: Star Rail 2.4 در 31 ژوئیه منتشر می‌شود

به‌روزرسانی Honkai: Star Rail 2.4 در 31 ژوئیه منتشر می‌شود

Honkai: Star Rail یکی از بازی های محبوب تر است< /a> ایجاد شده توسط miHoYo. این برنامه که در سال 2023 منتشر شد، به‌روزرسانی‌های مداومی دریافت کرده است که محتوا و بنرهای جدیدی را برای بازیکنان اضافه می‌کند تا سعی کنند و به دنبال آن‌ها قرار بگیرند. آخرین به‌روزرسانی برای Honkai: Star Rail، نسخه 2.4، قرار است در 31 ژوئیه منتشر شود. عنوان کامل این به روز رسانی “Finest Duel Under The Pristine Blue” است.

این به‌روزرسانی خدمه Astral Express را نشان می‌دهد که در حال بازگشت به Xianzhou Luofu به قلمرو آشنا برمی‌گردند. در این سفر، آنها با دوستان قدیمی و جدید خود در مراسم Wardance ملاقات خواهند کرد. همراه با مراسم Wardance، دو شخصیت جدید به فهرست اضافه خواهند شد.  بحران Ambrosial Arbor اکنون حل شده است و مردم می توانند با مراسم Wardance جشن بگیرند. این مراسم به یاد داور Reighbow و شکست شوالیه ابر از Abominations of Abundance است.

در این جشنواره، بازیکنان می‌توانند دوباره با طرفداران مورد علاقه‌شان مانند Yanqing متحد شوند و با چهره‌های مهم داستان، مانند ژنرال Feixiao از Xianzhou Yaoqing و ژنرال Huaiyan از Xianzhou Yaoqing، معروف به پنجه مرلین و قلب شعله‌ور، آشنا شوند. به ترتیب.

این به‌روزرسانی شاهد معرفی Yunli و Jiaoqiu است. در کنار معرفی این دو شخصیت در Honkai: Star Rail 2.4، یک نقشه کاملاً جدید با هزاران اسرار مدفون برای بازیکنان ظاهر می شود – نقشه ای که در به روز رسانی Honkai: Star Rail 2.4 معرفی شده است با عنوان “زندان زنجیر” نام دارد. “، جایی که بازیکنان می‌توانند درباره جنایاتی که در زیر سطح در زندانی که مهیب‌ترین جنایتکاران را در خود نگه می‌دارد، بیشتر بیاموزند. برای اینکه بتوانید به این منطقه دسترسی داشته باشید، باید به زیر آب های Scalegorge Waterscape بروید. این منطقه پر از رمز و راز و دسیسه است و اسرار زیادی برای کشف بازیکنان دارد.

یونلی یکی از شخصیت‌های کاملاً جدیدی است که به Honkai: Star Rail اضافه می‌شود و او نوه ارزشمند ژنرال Huaiyan قلب شعله‌ور است. یونلی دارای بسیاری از توانایی‌های جدید هیجان‌انگیز است که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها آزمایش کنند، مانند حالت Parry و توانایی منحصر به فردش در Counter.

علاوه بر اینکه یونلی به بازی اضافه شده است، جیائوکیو نیز به نمایندگی از نمایندگان Xiaozhou Yaoqing وارد این بازی خواهد شد. Jiaoqiu با کیمیاگری و آتش آزمایش می‌کند و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که می‌توانند بر روی دشمنان به نام “Ashen Roast” ایجاد کنند. این به‌روزرسانی بزرگ برای Honkai: Star Rail در 31 ژوئیه منتشر می‌شود، با همکاری Fate/stay night [Unlimited Blade Works] که توسط miHoYo نیز تیز شده است. با این حال، این همکاری قرار است تا سه ماهه سوم 2025 انجام شود.

در اخبار دیگر، توسعه‌دهنده اخیرا Zenless Zone Zero، که یک هدف جهانی از استودیو.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل