همانطور که تحلیلگر دلایل ثابت ماندن تقاضا را برجسته می کند، فروش آیفون 16 توسط هوش اپل «ممکن است خیلی خوش بینانه باشد»

همانطور که تحلیلگر دلایل ثابت ماندن تقاضا را برجسته می کند، فروش آیفون 16 توسط هوش اپل «ممکن است خیلی خوش بینانه باشد»

اپل اخیراً ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را اعلام کرده است که علاقه بسیاری را برانگیخته است، اما به مدل‌های آیفون 15 پرو یا آیفون 16 نیاز دارد و دومی اواخر امسال عرضه خواهد شد. قبلاً حدس زده می شد که آیفون 16 می تواند شاهد افزایش فروش باشد و همه اینها به لطف تلاش های جدید هوش مصنوعی این شرکت است. با این حال، در این مرحله نباید خیلی خوشبین باشیم، زیرا یکی از تحلیلگران ادعا می کند که سفارشات آیفون 16 با وجود طراحی جدید و داخلی های ارتقا یافته با پشتیبانی از Apple Intelligence مانند مدل های فعلی خواهد بود.

تقاضای آیفون ممکن است مانند سال گذشته باقی بماند، حتی پس از تغییرات مختلف در طراحی و گنجاندن Apple Intelligence

Apple Intelligence یکی از نقاط کلیدی فروش iOS 18 است و مدل‌های آینده آیفون 16 اپل می‌توانند برخی از ویژگی‌های انحصاری را دریافت کنند که قبلاً استدلال معتبری به نفع افزایش فروش بود. با این حال، تحلیلگر مینگ-چی کو، در آخرین پست در Medium، بیان می کند که ویژگی های هوش مصنوعی این شرکت یا هوش اپل تأثیری بر فروش یا سفارشات آیفون 16 نخواهد داشت. از تامین کنندگان.

این تحلیلگر دو دلیل را برای ثابت ماندن فروش آیفون 16 بیان می کند، زیرا او به نقل از TSMC اعلام کرد که افزایشی در رشد واحد برای امسال مشاهده نکرده است، به این معنی که سفارشات ثابت نگه داشته شده اند. علاوه بر این، او همچنین اظهار داشت که لارگان، یکی از تامین کنندگان اپل، ادعا می کند که سفارشات مدل های رده بالا مانند سال گذشته است.

طبق گفته Kuo، سفارشات آیفون 16 اپل برای نیمه دوم سال جاری در حدود 87 میلیون دستگاه باقی خواهد ماند که 4 میلیون کمتر از سفارشات آیفون 15 در مدت مشابه است. در حالی که Kuo بیان می‌کند که ممکن است از تامین‌کنندگان خواسته شده باشد که تعداد سفارش‌ها را افزایش دهند، این ممکن است به دلایل خاص در صنایع یا قطعات جداگانه باشد.

علاوه بر این، کو همچنین بر این عقیده که هوش اپل باعث افزایش فروش آیفون 16 می شود، قاطعانه بود. “ممکن است خیلی خوشبین باشد.” این به این دلیل است که Apple Intelligence تنها به یک زبان – انگلیسی ایالات متحده – در دسترس خواهد بود، که به این معنی است که بازار آن در مناطق دیگر عقب رانده خواهد شد. تصمیم این شرکت برای عدم ارائه فناوری هوش مصنوعی به اتحادیه اروپا نیز به حفظ تقاضا برای این گوشی کمک خواهد کرد.

راه اندازی Apple Intelligence به طور کلی دلیل افزایش سفارشات آیفون 16 در نظر گرفته می شود. با این حال، Apple Intelligence تنها در نسخه بتا برای کاربران آمریکایی در 2H24 در دسترس خواهد بود و Apple Intelligence Siri فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. صرف نظر از اینکه Apple Intelligence به تنهایی می تواند تقاضای جایگزینی را افزایش دهد (که موضوع مهم دیگری است)، این انتظار که مصرف کنندگان آیفون 16 جدید را برای نسخه بتا Apple Intelligence در 2H24 خریداری کنند، ممکن است خیلی خوش بینانه باشد.

بلومبرگ اخیراً پیشنهاد کرده است که تقاضا برای آیفون 16 در سال جاری 10 درصد افزایش می یابد و Apple Intelligence این دستگاه را به ارتفاعات جدیدی می کشاند. با این حال، کو معتقد است که ممکن است اینطور نباشد. ما بر این باوریم که در دسترس بودن Apple Intelligence در بازارهای کمتری نقش مهمی در جمع آوری تقاضا ایفا می کند، اما کاملا مطمئن نیستیم که این میزان نسبت به سال گذشته کمتر باشد. از آنجایی که حرف آخر با اپل است، بهتر است اخبار را با کمی نمک در نظر بگیریم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل